今日好悶牙...又好攰..
sO 吾會打得好長~~
2點起身.即刻洛利安飯茶喎...
跟住返HOME La///又比我見到條柒哩..
想死囉***盤鼻屎..你個新花名牙!!
返到home悶死我...咪到左7點叫左牙婷洛去買飯////
買完咪返左home 睇電視 lu...
好好笑嫁...hehe
諗起聽日ge行程就開心囉*
聽晚可以同7個6A去食pizza∼∼hehe
其中包括::
我啦,,,ceci,,,Dith,,,kenbie,,,Rex,,,Kason,,,Hugo
開心死我啦..快d到聽日啦~!
|