今日唔知點解諗返起好多野牙!等我講d你知啦∼
1 * 諗返起我同佢系認識 XD
2 * 諗起我地4A-6A ge 情況~
3 * 4A-6A 點歧視 D 鼻屎王.....諗返起都覺得 傻牙!
4 * 4A-6A點開心~~~真系好開心嫁~~
5 * 諗返起我同 D 咩人系點識gE!
6 * 諗起我地6A 有份打班際籃球GE 情況___仲記得我地果班好緊張。。最衰D男仔得第二...
7 * 諗起小強....Rex...Kason 系課室ge好笑情況∼∼真系幾好笑...
8 * 諗起劉老師成日比功課我地做...好可怕>.<
9 * 諗起陳主任點樣鬧我地~傻傻地ge
10* 諗起MISS CHEUNG點好人...
11* 同一班同學打學界籃球GE 辛苦...
12* 諗起佢系第一個令我有真正開心ge男仔 >3<”
MISS CHEUNG 真系好好人嫁..
比佢教個個人真系三生有幸 ∼
真系好好好好想想想想想比 時光倒流∼
我寧願我永都系一個長5大GE女孩///
比MISS CHEUNG 照顧~
|