傻ge~! 訓梗覺ge時候...
牙女亭就打比我啦..cut左唔夠3秒∼!ceci就打比我∼∼
無奈囉∼傻ge.........
跟住咪起身玩電腦囉**玩玩下..老豆要我洛去買飯aRR//o哂囉*
返到ho me ..又係玩電腦~~~~~~~~~
玩玩下..咪走左洛街囉***叫左牙女亭牙;;;;
我地洛到去...就去左籃球場~!點知冇人喎∼咁咪on居到行洛富寶囉--”
行到洛去..又5知做咩..狂買野..過左一陣就行返上去去左佢home!!
一去到..都幾無聊ge....跟住..我地玩波子棋-- 我咁勁都輸左比佢==
輸左咪玩..第二樣囉___飛行棋<<<<第 |次..同佢玩就win左啦.好勁~!
佢唔制..咪玩多30次囉...結果..呵呵∼∼我又輸左啦∼慘慘
跟住..佢就陪我洛左去買飯啦/...咁就返homelu~~


|