嘩..今日好采牙婷10點打比我咋..如果唔係我就會好慘慘嫁啦..因為如果唔係我F.2就會全部用舊書嫁啦∼!!哈哈..
今日本來就約左老媽子10點幾車GE...點知--”佢又未得喎!!無奈囉**咁我咪等到佢得囉~做D野都慢過人GE==’咁我地首先就去左瀝源啦...COX*佢要陪我返學校交書單....哈哈**交完啦..咁咪去777仔囉*
點知...--”一出到去見到羅爆喎..咁我咪行第二條路囉//因為如果唔係..佢會叫我返長笛---
點知行第二條路仲衰...見到李嘉俊同牙mAY//無奈囉∼咪照行..扮唔識..!
咁我地就行左出好運...陪佢去賣Book//得15 蚊....咁我地就周圍行囉.....勁白痴喎~
行到4點幾//我地就返左Kam Ying啦....返到去無野做...咪去佢home囉∼行行下..見到個令仔同條女一齊..好好笑呀∼!
過左一陣..我地又洛返去///洛到公園∼就比我見到///
Herny....呀忽果d//係到玩捉e欣..
好好笑...
就咪返home lu....
老豆寧...H elp我牙~個牙媽傻ge...
你在我眼中..不是一件垃圾~



|