今日比一點好好好聽GE歌聲嘈聲左牙~~
就系....吾知牙..估下啦~~~好好睇牙∼
約左CEC|牙....佢就陪左我返學校買書∼
好好好多人牙..開左場30分鐘都冇...
一去到就比我叫到好多人牙∼∼無奈囉*
D書差吾多買哂==”
一本都60蚊-.-吾抵啦∼
咁我地咪去左好運到買囉...仲好--”
之後我地2個就去左搵美麗啦∼去踏單車喎--”
踏到死死下...由馬鞍山踏到大圍GE美林喎~
踏到去啦..攰死ME啦∼去到個到GE籃球場見關浩峰==
佢系到打梗波---想死!!!玩左一陣又踏返去LU~~無奈囉*
返到去行上去,,又攰死我~~行行下...牙媽打黎叫我行返洛去////
我梗系采佢都傻啦~上到去啦都..又要人洛返黎=="
搭車再洛詔去好D...食完飯就返HOME LU~
生日快樂牙....老豆

|