唉8...今日2點起左身!
過左一陣....洛左街買野食!!等左好耐囉*...
終於返到hzome啦~
訓左一陣!CECI打黎叫我洛去∼!
咁我咪洛去囉∼
無奈..等左佢好耐
佢黎啦!呵呵*桂叔洛左黎..我打打下
’’咬’’柴...‘好痛牙!Help me p!x!!
咁我咪即刻坐低囉/////CECI問我咩事!好野..終於有人知我受傷啦!
坐左一陣我地去左OK..買野!!!買完..又去返籃球場~
過左一陣..CECI陪我去左大家樂~排隊GE時候...見到寧~
無奈囉~返到HOME..牙哥叫我用冰:夫:下..
痛死我...HELP....
∼夫∼完..用崩帶紮住!!
玩左幾個鐘電腦..SLEEP左∼
好采ceci係到咋..係咪都唔知點+
|