唉∼今日比老豆嘈醒左牙<,,,
所以好早起左身..唔制牙><
起左身睇左陣....少年包青天....好好睇牙^^
睇完..玩左陣電腦....
玩玩下..老豆叫我洛去買野-.-” 佢都冇解ge!!
食完..子晴無啦啦打比我叫我洛去∼ 佢又係冇解ge,,明明約左去3點..
佢就2點幾黎左><
攪到我冇得好電腦==”
洛佢洛左去..好開心牙>< 見到.....佢.....好開心牙

洛完去..就去左個fd屋企練笛..
聽日表演啦..
So 要練好d...
練完..又同佢地打排球==" 仲屎過我牙...
攪到成日要''汁''波∼
又見到佢啦..呵呵* 好開心牙∼
過左陣..見到牙婷同楠牙^^
Dith洛左黎啦..呵呵*
同佢打左陣波..就返左home lu。。。
返到home..冇野食∼
咪自己整野食∼好好味呀...
好耐都未自己整過野食啦~

|