今朝早返去睇分班
見到5B班多左好多吾識既同學
跟住去拎書,見到寶君
我見到寶君係個好女仔
因為有個人跌左500蚊
寶君見到執起左
我以為佢會自己收埋
點知寶君想比返個個人
但係個個人走鬼左
寶君將個500蚊比番書商
好誠實牙!寶君係個好女仔係無錯架
拎完書咪落TW
送左寶君返屋企
我整到寶君隻手
sorry~寶君
就去買econ書
買完就返屋企
聽日去做英文project~

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




