<<<我既相簿:http://photo.qooza.hk/carew 『更新左』會考就黎到啦!大家要為左目標奮鬥!!!!【FoReVeR FrIendS】… >>> Qooza Home Forum New Entry
睇分班      2006-08-18 02:06 PM

今朝早返去睇分班

見到5B班多左好多吾識既同學

跟住去拎書,見到寶君

我見到寶君係個好女仔

因為有個人跌左500蚊

寶君見到執起左

我以為佢會自己收埋

點知寶君想比返個個人

但係個個人走鬼左

寶君將個500蚊比番書商

好誠實牙!寶君係個好女仔係無錯架

拎完書咪落TW

送左寶君返屋企

我整到寶君隻手

sorry~寶君

就去買econ書

買完就返屋企

聽日去做英文project~

 

 




 


 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


暱稱: 江仔
性別: 男
國家: 香港

More......

★My Friends★
stephanie19
ching1721
Ting24
yuki1013
YIUUUU
YUBABE1219
Lovehappy
manwen999
AHYINGKAkA
yankiucheung
LAWKIN
ellenbear
顯示全部(26)


★New Entries★

2007-07-29
2007-07-23
2007-07-20
2007-07-11
2007-07-09


★My Comments★

最近三個月尚無任何留言
« | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | ... | 375 | »