今日終於要返學la~
不過我好眼訓
第一堂maths,何震肯比我地休息
到中文堂.....想死
聽足兩堂書
geog好快過左
eng今日要quiz
好難牙...我吾識
中史要交powerpoint
miss將我地個組放第一,
第一組係我地...
受到大大批評
死矮仔同牙聰不斷彈
攪到心怡好吾開心,好嬲
到左econ
老曾無返,有個miss lam代課
我地調位,不斷哄返心怡
最後由miss攪掂心怡
打鐘我地就玩射象筋
我同心怡圍攻tommy
miss黎到就睇片
好快過左.....
End

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




