今日我地去大澳玩牙!
11:00 係LK等小明,,豪
最後只係等到小明
我地就上車
去到TY叫埋琴,,心怡
去到東涌搭巴士去大澳
搭左成粒鐘就到
展開我地既大澳之旅
行到個d水上棚屋
感覺好好牙
行左好耐見到今日原來係大澳賀誕既日子
我地不斷行見到好多船沉左....
其間見到一條小徑
我地行左入去
心怡同淑花不斷話好驚
相反牙琴就帶頭
心怡同淑花吾敢行尾
我就包尾lo~
行左大約10min
牙琴,,小明話見到個d野
叫我掉頭走
淑花驚就扯住我件衫
(淑花乜都驚:貓,狗都驚,搭車又驚)
到3點幾我地返去食豆腐花
幾好食架@@
淑花同小明買蝦膏
淑花買左4磚蝦膏
我地講左好耐價先70蚊je~~
走過陣好多好得意既貓
牙琴走埋去搞佢地
到4:00就走
返到東涌去M記食野
跟住走人lu
又要做功課la.......

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




