今日好熱牙!!
so著夏季校服
第一堂簡直係收功課堂
miss趙都未講過書
miss趙好似好嬲>.,,<
maths又test
今次吾識牙
抄好多牙
中史小測
吾記得哂,,so吾合格
Then,,eng today 吾洗dictation
lunch要睇SBA
又要攞綜合本野
so一打鐘跑去搭車,,
好鬼趕,,連飯都無食
返到school岩岩好.....
睇戲<蜘蛛俠>
reading完個時
我地成班一齊唱生日歌比miss趙聽
我believe miss趙會好感動
acc派卷,,做數
又過兩堂啦~
放學等何震上黎help我地補maths
點知佢話改期...
走lu....同琴,,淑花,,心怪,,豪走去搭車
now要做eng composition &溫書

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




