今日天氣炎熱...
maths好快過左
P.E要上搞到我出汗
吾想上牙,d天氣好難頂
geog堂調左位
成兩堂都同人儀傾計../
HAPPY
eng dictation吾識
lunch又要睇電影
reading我無帶書
淑花借左書比我
thx淑花
中文好快過左
跟住要去hall
好悶牙.......
完左老曾都不比我地走
要cheak 校服
tomorrow吾洗返學~

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




