返埋今日je~ maths堂quit 我識哂...... 中文一堂教一課書 好叻牙...不過短講衰左 得4分,,點對得住自己ar geog,eng過得ok chis做MC econ吾洗上第十堂 曾sir呢生人做得最好係呢件事!! 今個week好多HW做!!