今日係賣旗日...
我好早起左身
之後小明打比我....
本身約好左
但係無耐栗子包打比我問我係邊
禁就應承左佢lo
點知比放佢放 飛機....
去到KF見到栗子包,,人儀,,死肥豬(寶君)
我地就去M記食早餐
食完就Start
勁多人向我買lo(內容吾講)...
之後內容吾講
我地就去library
栗子包個組要我幫手做acc project
做acc project期間
死肥豬同栗子包一齊打我
豪又吾help me
好攰牙... 做powerpoint
吾打lu.....

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




