今日係一星期既開始
早會時吹個d風又寒又凍
maths又要測驗la
d題目好深牙
我好多都無做
Econ派卷
我得51分je
Because我無溫過第六課
不過寶君好勁牙,,有83分
小息時
我地班今日勁忙lo
要做eng homework
期間個課室門鎖爛左...吾出吾入....
好多人都比miss chow罰去留堂班
中文搞左大半堂....
Eng要present
ar聰 and蘇威又吾識讀....
我知道d人一定比好低分
Geog,,,
一入去就叫左ar琴(印巴藉女傭)同寶君(CHINA大陸姑)就新花名
當然比佢打la
放學係架小巴到
我,,小明,,何志豪係到你一句,我一句,,佢又一句,,
勁講ar琴同淑花...
End today.....

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




