仲有2日je~~
maths講返d MC
econ兩堂簡直想死...
成日教個個圖
Eng上左四樓
派返上次個份工作紙
講返d答案
玩抽number講
第一個就係我
你話死吾死=.=
我答完抽另外一個
抽到寶君,,成班就係度講
geog聽書,,有假期功課牙!
點算呢@@
放學賣獎券
賣左5張je~
跟住走lu~~
tomorrow要補課,,又要搞嘉年華=.=

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




