<<<我既相簿:http://photo.qooza.hk/carew 『更新左』會考就黎到啦!大家要為左目標奮鬥!!!!【FoReVeR FrIendS】… >>> Qooza Home Forum New Entry
返埋今日      2006-04-10 06:15 PM

返埋今日je~
好開心牙!!
中史堂上左geog room上堂
一開始差MC
我地互相<提水>
最高分係小明17分

最低分係心怡10分
跟住心怡謚左一句:
<點解我抄你地,我會咁低分既?>
笑到我地肚痛
跟住我地分工做project
我同心怡吾洗講
小明,,淑花,,人儀就要講hehe^^
acc.....
派返小測
我得18/24
好低je~
小息上網找片
最後都吾得
R.E
多啦A夢比左首歌我地聽
but好難聽
eng過左MMLC
我地要presentation
我知我地做得好差
不過我見到麗妹比我地6分
but我知佢係安慰我
econ好快過左
lunch上左library
同心怡,淑花,琴傾計
又屈左小智買獎券
reading後去HALL崇拜
好鬼悶,,,有人仲sleeping tim
完左崇拜等何何
等左好耐
終於等到何何la
去左101補maths
5:00走人

今日賣左3張獎券.....

PS:成日扮哂野咁,,而家好多人憎你牙
    吾該你反省下la...



 

 

 

 

 

 

 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


暱稱: 江仔
性別: 男
國家: 香港

More......

★My Friends★
rubychau123
ching1721
Lovehappy
YIUUUU
stephanie19
s7327
lam0723
Ting24
yuki1013
AHYINGKAkA
ellenbear
TEPPEI520
顯示全部(26)


★New Entries★

2007-07-29
2007-07-23
2007-07-20
2007-07-11
2007-07-09


★My Comments★

最近三個月尚無任何留言
« | 300 | 301 | 302 | 303 | 304 | 305 | 306 | 307 | 308 | 309 | ... | 375 | »