返埋今日je~
好開心牙!!
中史堂上左geog room上堂
一開始差MC
我地互相<提水>
最高分係小明17分
最低分係心怡10分
跟住心怡謚左一句:
<點解我抄你地,我會咁低分既?>
笑到我地肚痛
跟住我地分工做project
我同心怡吾洗講
小明,,淑花,,人儀就要講hehe^^
acc.....
派返小測
我得18/24
好低je~
小息上網找片
最後都吾得
R.E
多啦A夢比左首歌我地聽
but好難聽
eng過左MMLC
我地要presentation
我知我地做得好差
不過我見到麗妹比我地6分
but我知佢係安慰我
econ好快過左
lunch上左library
同心怡,淑花,琴傾計
又屈左小智買獎券
reading後去HALL崇拜
好鬼悶,,,有人仲sleeping tim
完左崇拜等何何
等左好耐
終於等到何何la
去左101補maths
5:00走人
今日賣左3張獎券.....
PS:成日扮哂野咁,,而家好多人憎你牙
吾該你反省下la...

| • | 2007-07-29 |
| • | 2007-07-23 |
| • | 2007-07-20 |
| • | 2007-07-11 |
| • | 2007-07-09 |




