|
|
絕代雙嬌:]  |
分類: 未分類 |
今日..
同XXX(你地知邊個架啦)
去mega box睇絕代雙嬌!!
絕代雙嬌真係好好睇!!
^^
睇完去左扭蛋
次次扭唔中我鐘意果隻- -''
之後去行左陣..
去大眾書局...
stephy出左碟^^
但我冇買到...
遲D買...
P.S..你地得閑既一定要睇絕代雙嬌:]
|
| 發表時間:2008-12-02 06:03 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| - -'' |
分類: 未分類 |
今日...
9:00俾人糟醒左 - -
吃野..
出左街一陣
唉.........
好悶...
銀包冇哂錢
死la......
好想買書
............
開電腦玩!!!!!
...............
|
| 發表時間:2008-11-01 06:11 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 23 | »
|