|
|
| 去動漫節 |
分類: 未分類 |
今日.同fd
食完早餐.
去動漫節.
好多人.
我地去排YES果個.
排個震.
見到蘇銘謙.
排左2個鐘.
排死人..
買個震好多野都冇曬.
跟住.
我地去買內衣少女既野.
跟住.
我地去買漫畫.
買左磨茹學園.
跟住.
番屋企.
|
| 發表時間:2008-08-11 02:32 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 去游水 |
分類: 未分類 |
今日.同D fd.
去馬安山游水.
好玩.
游完.
去食野.
食完.
去冒險樂園玩.
好好玩.
然後番屋企.
|
| 發表時間:2008-08-11 01:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 23 | »
|