|
今日星期二天氣又係咁鬼熱
今日青青好開心咁番黎呀
唔係好似琴日咁係度喊!
番埋聽日就放假喇!
好唔想放假呀~
因為番多2個月多
我地就會各散東西
唔會再好似依家咁
我冇後悔過黎呢間學校讀書
起初岩岩黎過陣
覺得呢間學校好壞好差
不過慢慢係呢間學校生活
就知道原來唔係咁
雖然呢間學校俾人既印象唔係咁好
但係我係呢度識到好多新既朋友
雖然我地日日番學都唔俾心機讀書
係度嬉戲~
有冇後悔呢?
係冇既!
係靈糧俾唔到呢種快樂呢種朋友
呢種既上堂方法!
我黎呢到我好開心
我係靈糧係唔係心咁黎
當呢度係被壞所
我走既時候我亦會好唔開心咁走
我唔係因為之前既事
已唔開心
係因為我唔捨得呢度
唔捨得我既好朋友
我係呢度識到好多新既朋友
有青青,淑雯,manman,加爃,matthew,曾生,阿鋼,好多好多
我一定唔會唔記我你地





|