■ 車車日記...ㄍ◤無變改 每刻千分關注百般寵愛,使我寂寞亦可感到被愛,能被你盛載 去把傷心掩蓋,成長當中可減去悲哀...◢        
  
 
 
carmanho

 


暱稱: ≧[[車車...≦
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

慧你要大個喇
爸爸~父親節快樂~
打麻雀
數學.....
考試既第1日....



 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 

 

:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed

 

2006 年 4 月 4 日  星期二   晴天

 

今日有2個傻婆生日呀! 開心

今日6點鐘就俾人嘈醒左

因為今日要去大埔壚到攞蛋糕

不過我又唔願意起身波

因為我好眼訓呀!

之後我成6點廿幾分先起身

之後搞掂晒D野個陣已經7點LU

曾生起樓下等左我好耐

對唔住呀!哈哈

之後我就同佢行去紫竹林到食早餐

唉!d腸粉唔夠熱呀!

ma ma地好食咋...

之後我諗住買樣野俾青青嫁

不過過陣個d鋪頭仲未開

慘慘呀!

對唔住呀!青青遲d買番俾你

唉!仲有樣野好樣衰呀!

就係.....

我要送把傘俾淑怡呀

所以要攞住俾佢呀~

把傘好靚呀嫁

因為我地自己畫左好多野上去

哈哈

最可惜既係唔記得影相呀!

希望有機會見番佢喇

之後我地就打俾淑怡

叫佢一齊番學

之後我同曾生就落左m記到等佢喇

我係呢段既期間

我係度畫緊把傘

唉!我仲未畫晒

佢就落左黎喇

我地特登扮晒唔記得佢生日

哈哈

都扮得幾似嫁!

之後仲呃佢叫佢同麥當奴叔叔影相

俾你地睇下喇~

    

係唔係好傻仔呢?

之後我地就呃鬼佢話去攞蛋糕俾青青

佢真係信嫁!

係一路行過去既途中

我問佢把傘靚唔靚呀?

佢話好有心思呀!

哈哈!死8痴婆呀!

你真係可愛呀~

之後我地去攞蛋糕既時候

唔俾淑怡入去

佢係出面等

我同曾生入去攞既時候

唔知點解入面d人用一d唔知咩既眼光

望我地呀!

我估既係應該我地係d生日蛋糕d字喇!

俾大家睇下~正到呀!

    青青既:祝你一年靚過一年  早日破處拍拖

                                             ←淑怡既:祝你快返回現代 生日快樂!

就係咁喇~呢d野全部都係搞搞震人加爃作的

之後我地就搭的士返學喇

去到學校門口

見到黎sir叫佢幫我地擺個蛋糕去雪呀

跟住就走去排隊

之後我地就見到潔貞攞住個蛋糕喇

好明顯係同淑怡慶祝喇

唔通同青青咩?

之後唔理喇!

小息既時候

就係度晝把傘同影相喇

俾大家睇下d相喇

     

   

之後本來話lunch搞既生日party

改為係教育學院到搞

之後去到影左d影

   

    

之後我地食完蛋糕後

就覺自覺返去上堂

我地去課室就玩喇

係度話玩包剪泵輸左既就要扮鬼瞼影相

哈哈!好攪野

    

 

唉!好白痴呀!

之後就俾個個MISS狂走左

之後我地本來諗住搵埋雯同淑怡影相

點知個個淑怡走左波

唉!都唔知佢呢排搞咩

成日都好似心事從從咁

我地好擔心你呀!

希望你快D好似之前咁喇

 

 

 


 

 

 

 

刊登時間︰2006-04-05 12:09 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]