| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|













 |
|


2006 年 4 月 4 日 星期二 |
 |
|


今日有2個傻婆生日呀!

 |
|
今日6點鐘就俾人嘈醒左
因為今日要去大埔壚到攞蛋糕
不過我又唔願意起身波
因為我好眼訓呀!
之後我成6點廿幾分先起身
之後搞掂晒D野個陣已經7點LU
曾生起樓下等左我好耐
對唔住呀!哈哈

之後我就同佢行去紫竹林到食早餐
唉!d腸粉唔夠熱呀!
ma ma地好食咋...
之後我諗住買樣野俾青青嫁
不過過陣個d鋪頭仲未開
慘慘呀!
對唔住呀!青青遲d買番俾你
唉!仲有樣野好樣衰呀!
就係.....
我要送把傘俾淑怡呀
所以要攞住俾佢呀~
把傘好靚呀嫁
因為我地自己畫左好多野上去
哈哈
最可惜既係唔記得影相呀!
希望有機會見番佢喇
之後我地就打俾淑怡
叫佢一齊番學
之後我同曾生就落左m記到等佢喇
我係呢段既期間
我係度畫緊把傘
唉!我仲未畫晒
佢就落左黎喇
我地特登扮晒唔記得佢生日
哈哈
都扮得幾似嫁!
之後仲呃佢叫佢同麥當奴叔叔影相
俾你地睇下喇~

係唔係好傻仔呢?
之後我地就呃鬼佢話去攞蛋糕俾青青
佢真係信嫁!
係一路行過去既途中
我問佢把傘靚唔靚呀?
佢話好有心思呀!
哈哈!死8痴婆呀!
你真係可愛呀~
之後我地去攞蛋糕既時候
唔俾淑怡入去
佢係出面等
我同曾生入去攞既時候
唔知點解入面d人用一d唔知咩既眼光
望我地呀!
我估既係應該我地係d生日蛋糕d字喇!
俾大家睇下~正到呀!

青青既:祝你一年靚過一年 早日破處拍拖
←淑怡既:祝你快返回現代 生日快樂!
就係咁喇~呢d野全部都係搞搞震人加爃作的
之後我地就搭的士返學喇
去到學校門口
見到黎sir叫佢幫我地擺個蛋糕去雪呀
跟住就走去排隊
之後我地就見到潔貞攞住個蛋糕喇
好明顯係同淑怡慶祝喇
唔通同青青咩?
之後唔理喇!
小息既時候
就係度晝把傘同影相喇
俾大家睇下d相喇


之後本來話lunch搞既生日party
改為係教育學院到搞
之後去到影左d影


之後我地食完蛋糕後
就覺自覺返去上堂
我地去課室就玩喇
係度話玩包剪泵輸左既就要扮鬼瞼影相
哈哈!好攪野


唉!好白痴呀!
之後就俾個個MISS狂走左
之後我地本來諗住搵埋雯同淑怡影相
點知個個淑怡走左波
唉!都唔知佢呢排搞咩
成日都好似心事從從咁
我地好擔心你呀!
希望你快D好似之前咁喇





|
| 刊登時間︰2006-04-05 12:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 119 | » | |