|
今日星期6又要番學喇
今日係去董之英到聽
今日約左淑怡,康康,駿駿,曾生係紅樹林到等
架車1點30到
我同曾生1點20分到
之後去到紅樹林
淑怡個餐仲未到
但個陣以經係1點25分有多
之後佢就話攞走食
幾勁呀
埋單既時候以經係1點30分
我地埋左單之後就即刻跑落去
之後去到M記個條電梯又整緊波
搞到我地要搭" "
之後落到去架車都未到
頂你呀
熱到我死呀!
之後我地去到董之英
有3條友係度唱歌呀
中間個個仲OK TIM
連曾生都話
今次既講左好聽過係慧遠呀
需然今次冇明星
今次有一個好似阿壽既人黎講野
佢之前係咩黑社會個D
但係佢講得好生動
佢講完之後仲有D人係度問問題TIM
之後走個陣仲話有茶點食
話個度既炸燒賣好好食呀
之後晚上就去左大尾睿到燒野食
係為左淑怡既生日!
今晚燒野食有我,曾生.加燦,淑怡,穎欣+佢條仔,康康,小T,駿駿,肥陳,阿熙
最衰淑怡佢有夜肓症喇
唔係可以再開心D
燒完之後我地就上左提霸到
加爃同阿康佢嚇我地
之後就上左去同淑怡慶祝
之後康康,駿駿,加爃佢地3個向前跑
之後得加爃番黎
加爃話唔見左佢地2個
之後隔左一陣佢2條友就返左黎
佢2個係度扮晒撞左野咁
不過一睇就睇得出係假的
之後加爃向康康人工呼吸
康康仲要扮波
之後加爃就吐左d口水落去
佢即刻嘔呀
笑到我地死呀!
哈哈~






|