| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 21 日 星期四  |  |
|
掉左位!?*
|
金日ENG堂掉左位"
個位都幾好"
旦係唔知係好事定壞事"
好煩牙">,<
BU過果位好好牙"
可以出貓&食野"
KAI針牙"
同番牙寶坐"KE...
家政堂好玩牙"
中文堂默豬"出貓牙"
EPA堂同牙寶食野同埋寫信俾KAM"
放學搭296M"
見到劉景耀"
真係時運高囉">W<
<---愛丞琳___*
|
E+係︰2006-09-21 05:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 19 日 星期二  |  |
|
2006-09-19
|
金日一番到去"
抄功課...ke...
跟著hea左陣"
早會,,
UT冇時間做TIM"
math屎明明地"
eng唔好提"
悶到嘔"
跟著係電腦"
無lala做左科長"
我頂!
跟著要我開CL&PROJECTOR"
PROJECTOR開唔到"
唉...*
LUNCH...
完左"我見到茵茵個樣好唔開心牙"
上左兩堂中文"
放學嚕"
等埋KAM"
P.S.好慘牙!牙寶蝦我"
都話我同佢冇可能"
唔好廣喇"
鳴... |
E+係︰2006-09-19 06:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 17 日 星期日  |  |
|
愛上kuromi___*
|
最近覺得kuromi好得意牙!*
好得意喔!*
得意過melody喔"
Kary - 座右銘 (電影 - "戀愛初歌"插曲)
很信命 當我每次哭 亦只有結他聲
喃喃自語數星星 孤單也像註定
祈求被愛的溫馨 呼天都不應 已經很適應
我心事 誰又會在意想聽
很冷靜 知道我愛的 定把我當佈景
平凡像我這一種 今天要認了命
才能學會不貪心 碰不到戀愛 也毫無反應
單戀相戀失戀 說穿了盡是陷阱
放手 得我有這本領
*一個自愛也好 越對我好
越需要控制我反應
對未來沒信心 怎張開眼睛
花花世界太過美 哪有我蹤影
怕有天放心後 才給我最愛拋棄
我要謹守我座右銘*
很信命 不信有美好 幸福過更冷清
同情沒法把不安驅走 已是確定
原來避免輸不起 退出的方法 叫遺忘本性
不甘不忍不想 我只有越坐越靜
我的 快樂就像泡影
REPEAT*
派對滿佈愛情來臨的風景
獨自妒忌別人 誰能夠高興
註定無人來示愛 我都不作聲
即使一個自愛也好 越對我好
越需要控制我反應
對未來還沒信心 怎張開眼睛
花花世界太過美 哪有我蹤影
有更心跳選擇 而比我遠遠優勝
如何專一都想轉性
與情人齊眉白髮 問誰可保證 |
E+係︰2006-09-17 02:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 65 | »
|