| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 1 日 星期五  |  |
|
開學喇___*
|
金日開左學喇"
唔係我想像中咁bad"
都幾好"
BU過我唔係太据個班主任"
新黎的"教英文"
跟著去聽yau副廣野"
一個字...煩!
|
E+係︰2006-09-01 07:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 31 日 星期四  |  |
|
琴日好支力"*
|
琴日一早去左swim"
好支力牙"
跟著2點就同kam去左玩"
第二次見到佢家姐"
好人"
聽日就要返學"
唔開心=="
我唔可以咁諗....
因為牙寶係度"
我唔會令自己唔開心"*
一定要! |
E+係︰2006-08-31 01:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 27 日 星期日  |  |
|
悶爆_______+*
|
好悶牙"
好彩頭仙kamkam打黎約我星二出去玩"
我仙冇咁悶"
kamkam話約埋佢係公園識果三條友出黎"
佢好似話果三條友仔好似係f.3"
真係服左kam"
係公園玩都可以識"
服左你...
宜家仲係好唔開心"
因為去左2A班"
雖然我知亞寶都去左果班"
旦係一諗到要同返林XX一班"
真慘
P.S
(林XX可以話係我同樂樂都好憎既一個男仔") |
E+係︰2006-08-27 06:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 65 | »
|