Cursor by www.Soup-Faerie.Com

 

 

 

 

carmen1993
暱稱: ::■□KAI+**
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-12-28
可能不會回來""" ...
2006-11-25
2006-11-25
忘記他""
文章分類
全部 (194)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
牙寶xanga____*
牙婷xanga____*
我的XANGA___*
勇勇xanga__*
孫BItCh xanga___*
樂樂xanga____*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 194
留言總數: 87
今日人氣: 29
累積人氣: 5006
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 1 日  星期五   晴天

開學喇___*

金日開左學喇"

唔係我想像中咁bad"

都幾好"

BU過我唔係太据個班主任"

新黎的"教英文"

跟著去聽yau副廣野"

一個字...煩!

E+係︰2006-09-01 07:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 31 日  星期四   晴天

琴日好支力"*

琴日一早去左swim"

好支力牙"

跟著2點就同kam去左玩"

第二次見到佢家姐"

好人"

聽日就要返學"

唔開心=="

我唔可以咁諗....

因為牙寶係度"

我唔會令自己唔開心"*

一定要!

E+係︰2006-08-31 01:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 27 日  星期日   晴天

悶爆_______+*

好悶牙"

好彩頭仙kamkam打黎約我星二出去玩"

我仙冇咁悶"

kamkam話約埋佢係公園識果三條友出黎"

佢好似話果三條友仔好似係f.3"

真係服左kam"

係公園玩都可以識"

服左你...

宜家仲係好唔開心"

因為去左2A班"

雖然我知亞寶都去左果班"

旦係一諗到要同返林XX一班"

真慘

P.S

(林XX可以話係我同樂樂都好憎既一個男仔")

E+係︰2006-08-27 06:03 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]