| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 9 日 星期六  |  |
|
落雨牙____*
|
金日食完野"
就去補習"
金日補習好開心"
笑屎我"ka....
兩點補完...
點知...
落大雨...help!冇bring遮"
跟著牙s!r叫我等埋佢同另一個女仔<---同我一樣f.2"好好人牙"
返屋企together"
咁就係補習果度呆等左雨個鐘"
都幾好笑牙"笑屎左______*
返到黎...
食d野...
就溫豬...
好叻牙我"竟然會溫豬....
係be逼"如果我唔係坐左第一"我一定會出cat"
洗溫豬"
最衰就係波波"要默3大段"
help me牙!
|
E+係︰2006-09-09 07:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 5 日 星期二  |  |
|
2006-09-05
|
金日要落去早會"
熱屎人"
上番去"
跟著話要落去影相"
頂...
唔影都要落"
跟著要上波波堂"
慘"要默咁多"SHIT!
|
E+係︰2006-09-05 07:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 3 日 星期日  |  |
|
聽日要返學嚕...
|
聽日係kamkam既生日"
我buy左野俾佢"
唔知佢鐘唔鐘意....
我宜家好悶牙"
聽日要返學"
唔係咁想返...
ke...
|
E+係︰2006-09-03 05:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 65 | »
|