| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 27 日 星期五  |  |
|
多謝你牙/\/\"
|
27.10.2006
金日返到去"
勁抄功課"
跟著唔小心訓左"
IS,,
同堯堯勁傾計"
好好笑"
英文堂,,上411"
勁聽歌"我愛你牙...歌"
HE,,
好煩牙!整咁多野/\/\"
中文"
金日波波生日"生日快樂喔"
LUNCH,,
我真係好開心...好開心"
孫BITCH叫我KAI門"[KAI文的PTH"]
跟著我勁火"
我就追著佢"
踢佢屎FUCK"
我踢到佢隻腳"KE...
跟著佢上左去4樓"
我就係3樓等佢"
旦係都係踢唔到佢屎FUCK"有D灰"
我話過"我一定踢到佢屎FUCK"唔係我就唔叫易+文"
小心D牙"你個屎FUCK!
好開心牙"
LUNCH完左,,
上PTH,,
勁玩大頭針"
EPA,,
一定唔合格"
放學,,
留左係SCH HEA"
好好笑"ALUM冇LALA拋左個豉油樽落去球場"
爆左"
堯X2中左招"樣哀"
P.S.
金日LUNCH係我最KAI針既一刻"
好多謝你牙"同我玩">;<
我金日真係好唔開心嫁"
多謝你"我一定要踢到你屎FUCK"
|
E+係︰2006-10-27 06:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
10.26
|
26.10.2006
金日中屎堂我好有義氣...
help alum話我help佢拎豬"
其實唔係"
係想串CYB lor"
上次佢又lor左kam俾我既信"
我金次點都要串返佢"
哈"俾我串到佢"佢仲叫我help佢拎野"
我咪話冇問題lor"佢仲話記我優點"我咪話好牙"
ENG,,
好好笑,,笑到我胃抽筋"
同堯堯同TOBY係度玩果D廣告"
[妹妹,,你俾你個BRA俾我,,等哥哥同你祈福牙"]<---笑屎左"
跟著就勁玩德成果個"
好好笑牙'堯堯扮到"
跟著最尾我廣左[我黎自DUCK成"]
笑屎左"/\/\"
LUNCH,,
孫焯楠冇LALA叫我KAI門"
頂!俾人叫KAI門"
跟著我咪踢佢屎FUCK LOR"
好LOR牙">,<
中文堂完左"
起立果時"
TOBY撞我張枱"
頂!仲問我好唔好玩"
跟著我咪勁打佢LOR"
佢打到我頭都亂埋"
食屎LA"
放學,,
留左SCH果度HEA"
等KAM"
DOWN左"
俾我見到D野"><" |
E+係︰2006-10-26 06:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 65 | »
|