| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 10 日 星期二  |  |
|
唔好意思"
|
唔好意思唷"
琴日諗住打日記"點知唔小心訓左"
KEx2"
琴日同曾x2,kamx2返左團契"
好好笑牙"
我要重新回到天父到"
金日幾好笑牙"
佢走左嚕"
唔洗見到佢"
但係TIFFANY仲話佢中2我"仲要係我張枱度寫"好彩冇人睇到"
我都廣左N次"我同佢冇可能"TIFFANY唔好玩喇"=3=
開心牙"
我個pencil case俾牙寶同toby仲有alum不停咁玩"好慘"
>,<
金日諗左好多野牙"
問左好多why?why?
個頭就黎爆"
唔好問我諗WHAT"
我都唔知"
|
E+係︰2006-10-10 05:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 8 日 星期日  |  |
|
勁玩自拍[[,,
|
金日朝早勁玩自拍"
好中2依張相牙"
<---我隻眼大左好多牙__*
頭仙同牙寶 MSN"
佢好唔開心"
因為d男仔"令到佢好煩"
真係想d男仔絕種"KE... |
E+係︰2006-10-08 01:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 7 日 星期六  |  |
|
中秋"
|
琴日係中秋"
好開心既中秋"
我地去左新都食飯"
好好味牙"
thz...MAMA
食飽飽後"
約左kamkam和曾曾去寶x公園過中秋"
我地係度玩....跟著打俾牙寶"諗住叫佢出黎玩"
但係佢唔想出黎牙"擔心你牙!牙寶"
當我同牙寶廣電話時"我見到Lau景耀"
SHIT!
mama!help我牙"
跟著我地傾左好多野"ke...
玩到12:00到"就番屋企"
金日好開心牙" |
E+係︰2006-10-07 08:35 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 65 | »
|