| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 24 日 星期二  |  |
|
10.24
|
24.10.2006
金日好開心"
好多人請我食糖糖"
番到去"冇野抄"
係度hea"
跟著兩堂math屎"ok明"
中屎"
好好笑"CYB冇LALA打自己PATPAT"
跟著仲要叫堯堯打下佢PATPAT"SM牙?
KAI的"
中文"
釣魚LOR"
HIST,,
=="
GEOG,,
UT都有30.5"OK
LUNCH,,好開心"
去左2A到HEA"
冇LALA孫BITCH請我食糖"
有冇咁好牙?有D野LA"
EPA,,
好悶"
ENG,,
1MIN TK"OK LA"
ENG完左"
俾TOBY勁打"
宜家個頭好HURT"
好KAI針牙"
起碼有10個人請我食糖"
:.` * 能 不 能 再 靠 近 一 點 點 ×_||▋
|||||/ * 明 明 不 開 心,,,, 為 何 還 要 在 你 面 前 扮 開 心?!][ ‘*
*×°||﹍人人也說先苦後甜.●`.. 但為何我只有苦沒有甜*"◆''|
((-`'◆*明明是愛但你未說話你扮作閃避 ▄.*]]|°
|
E+係︰2006-10-24 06:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 23 日 星期一  |  |
|
10.23
|
10.23.2006
琴日染左髮"有少少BROWN"旦係唔覺"
金日諗住早d返去"
拎返d豬&抄功課
點知冇一樣野係做到"
跟著就係度勁抄....
is,,
d草蜢好嘔lor"
PE,,
最後一堂游水"好野"
TEST勁唔得"
中文,,
勁釣魚LOR"
MUS,,
一樣"
旦係去MUS RM 果時"
同ALUM打起上黎"
當然我一定輸LA"
跟著佢撞我"我唔小心整到TIFFANY隻腳"
好唔好意思牙">,<
英文,,
勁係度吹水同玩"
MATH屎"
俾佢抽出黎答"
錯左"LOR左"
我都未做完"睇錯左"
返到去"仲要俾堯堯同TOBY話我死蠢"
真LOR臭"
放學,,
搵MS MAMA拎番D豬"
跟著HEA左陣"返屋企...做MATH屎"
MATH屎拎D"
食屎"
咁大個"最多拎個C+"
宜家拎D..."
勁撚LOR"
仲要佢知道我抄人"
食屎大嫁?咁都知" |
E+係︰2006-10-23 07:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 22 日 星期日  |  |
|
10.22
|
10.22.2006
自拍"/\/\
珍寶珠/\/\"好中2食哦>,<
<---邊個黎嫁?!=="


|
E+係︰2006-10-22 12:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 65 | »
|