| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 21 日 星期六  |  |
|
21.10
|
21.10.2006
10.1影既貼貼/\/\"
金日我好早起身"
玩電腦"
同亞哥MSN/\/\"
|
E+係︰2006-10-21 10:31 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 20 日 星期五  |  |
|
10月20日"]
|
10.20.2006
金日早會唔屎落去"/\/\"
勁溫豬"中屎....
仲諗住唔屎出貓"
旦係都要出"琴日溫唔到"
math屎,,
明!
eng,,
好撚悶"
art屎,,
8婆莊好Q煩"
LUNCH,,
同KAM食LUNCH,,
LUNCH完左,,
上波波堂,,
我同堯堯勁打倖牙寶,,
佢唔知牙"KE/\/\"好玩"
CVED,,
妖,,係咪玩下都唔得SIM?
頂你!
跟著聽野,,
放學D人話CHECK櫃"同"
頂!好彩MISS MAMA HELP我收左D豬"
MS MAMA 我愛你牙!啜! |
E+係︰2006-10-20 07:10 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 19 日 星期四  |  |
|
10月19日"[[,,
|
10.19.2006
金日好灰"
返到去"
只有係度勁抄功課黎等自己心情好d"/\/\"
第一堂係is"
冇mc野"
跟著eng"上左411"
聽歌XD"
HE,,
幾好玩"
中文,,
好彩有堯堯係度"唔係悶屎左"
IS,,
DICT"當然有出CAT"
旦係有D都記得"
LUNCH,,
去左2C hea"
好好玩,,屎孫BITCH"
好鍾意同你玩"起碼你同我玩"我可以忘記D唔開心既野"
跟著我同KAM冇LALA話佢係[[不舉楠]]"
笑屎左/\/\"
PTH,,
ALUM勁SD D SMS俾我"
幾好笑"
EPA,,
勁玩"
["我的不開心,,都是因為你__*[[

|
E+係︰2006-10-19 07:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 65 | »
|