今日成日係屋企,冇出過去......講笑姐>v<!今日我同Amy莊出在去玩∼∼**
跟住見到d五年級,就企係一邊睇佢地玩(係咪好低B ==")跟住佢地丟在羽毛球係粿樹度,
仲丟埋個羽毛球拍上去><唉....我同Amy未幫下佢地 lo,之後就同佢地
玩在一陣捉,然後就同Amy&xx瑜去露天度玩羽毛球。玩玩下,xx瑜話要去廁所
咁我地未陪佢去商場既廁所∼∼「解決」完就繼續玩我地既羽毛球>w<,今次我
地玩十分制,勁好玩lo∼!而Amy就坐係一邊,好無奈咁望住我地玩,想起都好
笑。5:30度我地就返屋企 lu! |