心已死了.. 已再沒有任何感覺 '
______________________________________________________________________________
我本來以為我是你最愛的人"* ''但原來你!!★'!].° "”只是當我是一個玩完的玩具'''
歡迎大家來到我的日記/\/\*
今日巧多人黎在我屋企玩,有Yuki,Amy,Winnie∼但係Yuki黎個陣帶在頌勤黎,Yuki話
係樓下見到佢,所以帶埋佢黎。我叫頌勤係客廳玩住電惱先(今次係我第一次比男仔入我屋企,唉....),我地
就入房做功課。做到4:30就出去玩,我地去返我地既「老地方」玩「捉」。玩到5:30,我地就返屋企la!
今日仲未做唒功課,要趕工....
今日同Daddy去金記食早餐,之後去鞋店買在對波鞋。出在鞋店,Daddy叫我打比祖母,叫佢等我地返黎。
之後Daddy比在$2000我,叫我比祖母,仲比在$10我買野食!3:00在右,我出街影印野比同學。
後來約在Yuki玩,但係佢四點20分就走在。之後我約在Amy,仲見到Winnie&Suson掭!我地末
一切玩lo!我地玩到5:00先走,今日好開心呀!今日凈係見到一個男仔(Tommy),都算好運架la!
唉.....
Daddy比在$200我去買衣服!我就約在Amy陪我去買....我地好快就買完!之後我地去在露
天度坐,跟住Suson同佢表妹係露天度打羽毛球,我地未同佢地玩lo!之後我地玩「捉」,玩玩下,
Tommy&Peter&一個人黎在。我地未同佢地一切玩lo!但系之後我地就唔同佢地玩la∼我地
玩返羽毛球,玩到五點先做∼今日巧開心呀!!