心已死了.. 已再沒有任何感覺 '
______________________________________________________________________________
我本來以為我是你最愛的人"* ''但原來你!!★'!].° "”只是當我是一個玩完的玩具'''
歡迎大家來到我的日記/\/\*
今日冇乜好打,又係做平時做既野....所以今日都唔打la....
今日冇乜好打,又係做平時做既野....所以今日唔打la....
今日係返學既日子,最憎返學架la!!今日好唔開心!唔打日記住∼!!