 
前日既自拍,, 好耐之前既自拍
對某人的說話.....
____________________________________________**
我發現我原來系你心目中的地位吾系好高架咋,,
我系你個壇發既post,,支持既人好少
連你刀吾黎十卜,,就算有刀吾系第一個
相反,,其他人既post,,你就第一個十卜.......
_____________________________________________**
今日係星期一,,當然要返學喇.....我6:15就起在身喇...
根住就好努力咁系度做功課...ON在MSN..無幾耐丫CAR ADD在我,,
問我系咪一切返,,之後我話系,,點知.......D功課太多喇,,趕吾切><只好自己返喇....
返返下,,先知我原來我未做普通話作業,,跟住我喊在起黎....好采,,我刀做得切,,不過D答案就.......KAKA^^
2:40就去柴灣游水水,,好辛苦....要閉氣...個囗飲在好多水呀,.....我一定要努力!!!!!!!!!!!學識游水!!!!!
大家要留言支持我呀!!之後要自己搭車返去=.="好采今次無迷路,如果吾系就,,,,,,kaka**
一路搭車一路同豪仔傾電話.....買完冷麵食就返屋企LU*
今日心情麻麻~ |