心已死了.. 已再沒有任何感覺 '
______________________________________________________________________________
我本來以為我是你最愛的人"* ''但原來你!!★'!].° "”只是當我是一個玩完的玩具'''
歡迎大家來到我的日記/\/\*
今日節奏樂要加強
練習,我地趁未開始,我啦,呀嘉同呀映
上在去搵陳sir,
本來有個老師話陳sir未返架,咁我地
未走lo。點知陳sir
無端端彈在出黎,我地未佢我地想問佢既
野lo。
琴晚呀爸冇返過黎,所以我好驚咁自己訓
在一晚。第二朝(即今日),呀爸返在黎,所以佢好早就叫在我起
身。我就叫佢幫我蒸奶黃包,而我自己就訓
多陣><"之後呀爸就叫我出黎食早聲,跟住呀爸比在隻Twins
既碟我睇。大約12:45分,我就陪
Amy莊去在吉之島買佢唔見在個本書,跟住我地去在夢之島玩兩種鼓類
遊戲,勁好玩ar!跟住我地就出去玩∼
玩玩下,我地就見到瑜同惠,就同佢地一切玩。瑜5:35分就走∼
惠就5:45分走,我同Amy莊就6:30就返屋企!