| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 9 月 8 日 星期六 | |
|

為何如此?? |
|
今日,,發生左一d對我打擊好大既野~~
係lee度我唔講得....
估唔到...lee d野都會係我身上發生///
表面上好似無咩野,,好開朗///
但係我既心裡面仍然仲有一d接受唔到既感覺,,,
不過我仍然相信主會陪伴住我架~~^^
今日超累...肩膀再積左疲累////
帶著疲乏困倦既身軀渡過每一日~~
真係幾辛苦架...又唔知做咩好先幫到自己??
講真呀!!今年已經好左好多架喇~~
今日返門訓,,,講到"勸慰子"///
好大既得著,將自己關懷既心讓更多既弟兄姊妹能夠感受到....
關心更多既人,,,我係心度諗,,,我有無咁做過尼???
除左關心識既...唔識個d尼??有無去關心過???
好多既問題出現係我腦海度////
之後呀敏黎左,,同左佢坐///
佢好專心唷...跟住就分組喇///
禱告完就走喇....
肉體雖然痛苦,但心靈還給聖靈充滿更多....
^^...聽日再次面對早起身既挑戰////
哇卡卡卡卡....
|
|
刊登時間︰2007-09-08 08:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 9 月 6 日 星期四 | |
|

很累/// |
|
今日6:30a.m起左身~~
雖然已經無頭痛,,但係身上既疲累仲仍然係身上...
可能係我中一既時候,用斜揹包...
全部既書放哂入去,累積既疲累喇!!
今日7:35a.m返到學校...
拉埋嘉詠去搵呀sir///
問下佢幾時調位,呀sir話今個星期喇~~
咁即係聽日喇!!Yeah!我好想快d調呀~~
之後呀sir問我地做咩咁早返,,,我就話驚遲到呀嘛///
因為經過上次F.1既事之後...我決定早返喇!!
而嘉詠就無講到~~但係佢話俾我知係因為佢家姐...
跟住就上番黎喇...雙腳好累呀~~
之後落返去早會...肩膀好累唷/// =.=
上番去~~聽呀sir講野...
講真呀...其實我真係好累...
我開始想訓,,,但係我又唔想///
費時遲d習慣左既話,咁我就大獲喇~~
跟住就落去聽週會喇~~
超多活動,但係只可揀兩樣...
choir就一定要join架喇~~
而我只可以揀一樣....諗唔到揀咩呀...
一言難盡喇///
上通識堂,,照教番中國...
到英文堂喇...雖然有Ryan係度,,
可能會上堂唔會悶,但係...
都唔知點講喇...
跟住小息,,,係度玩....
又顛過喇!!好明顯架喇...
之後上生物堂...未開始教既///
之後音樂堂,,,,miss講完之後,,,
就俾我地細細聲傾計....
之後好搞笑既野就出現喇~~
姚學智攞左純真既"豬"畫,,,
釘係壁報度,,,俾miss見到~~
講左d好搞笑既野~~就係咁喇///
之後就放學喇...諗住搵李sir架~~
佢見緊家長,,so我同嚴潤潤佢地走先喇~~
之後去食野,,係7仔食d野就當lunch喇...
因為屋企係無野食食架~~
之後就返屋企喇....
好累呀...諗住唔訓架嘛...
點知,,訓左...
可能太累喇...都訓左喇...
哈哈~~聽日有得調位喇!!
好開心呀...我會同邊個坐尼??? |
|
刊登時間︰2007-09-06 07:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 9 月 5 日 星期三 | |
|

不舒服的日子1~ |
|
今日頭痛呀!!好唔舒服~~
又想嘔,又好暈///
感謝主!我第一日返學都無頭痛~~
但係今日就出事喇!!個頭痛到唔知點形容!!
好暈,,行路都係小心咁行架喳....
我又無咩緊張呀,但係尋日已經痛到我傻左~~
今日都係頂硬上架喳~~因為我想上堂呀嘛!!
我都覺得自己係咪傻左,小學唔鍾意讀書,但係而家中學就鍾意喎~~
不過又唔係一件壞事呀!!哈哈~~
好想快d調位呀~~坐到咁後...眼都累喇~~
聽日問下呀sir先///係10月既時候~~
就係我睇醫生既時候喇~~不過唔太想去...
因為我覺得上堂幾好呀...又唔係差呀~~
上年就係咁,不斷咁睇醫生...又唔知上左d咩喎~~
不過因為d野唔係好難,,,所以我先明喳///
我定左個目標,就係每一日都要係11點前訓!!
如果我仲咁夜訓~~我個樣就似熊貓架喇!!
我唔想呀!!一定要做到呀!!!
下星期就開始全日上堂喇~~
希望我可以係返學既時間裡面,,,
減少頭痛喇!!我最想架喇~~ |
|
刊登時間︰2007-09-05 07:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 9 月 4 日 星期二 | |
|

不舒服的日子~ |
|
今日很不舒服唷...
頭不斷的痛,覺得很辛苦!
痛的時候好似身體不是自己一樣!
真的很辛苦,我不想再吃藥///
今天返學沒有什麼特別...
只是認識了幾位老師而已...
還有科學分開了教...我會對那一個科學有興趣??
每一堂至少有兩位老師教,真多人了!
嘻嘻~~希望在明天的時候,頭痛的痛楚可減少吧! |
|
刊登時間︰2007-09-04 10:42 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 9 月 3 日 星期一 | |
|

返學lu~~ |
|
今日好開心呀~~有得番學///
終於等到喇!!嘻嘻~~
返到學校~~有幾個新入黎我地班~~
歡迎哂~~
跟住就派回條,,,不過仲係好眼訓///
可能我訓得唔夠喇,,,,maybe喇!!
之後放左學~~去左買野飲~~
跟住就搭車喇!!好累呀!!
之後食完飯,,,打俾miss yau~~
返左小學幫miss yau手///
之後就去lu~~今日真係好開心呀~~
有得番學...唔知聽日又點尼??
好想快d上課呀!!嘻嘻... |
|
刊登時間︰2007-09-03 05:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 73 | »
|