carmen30
暱稱: ╭☆σ﹏ CaRmEn +° 。★.....
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
忍受...
精神欠佳...
心情低落...
情緒化...
痛...
文章分類
全部 (364)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
+==~呀儀~==+ 留言板
charlotte 留言板
jenny's blog
lui lui's blog
miss chan'blog
雪梨茶
慧欣~日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 364
留言總數: 66
今日人氣: 6
累積人氣: 4037
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 9 月 8 日  星期六   晴天



為何如此??

今日,,發生左一d對我打擊好大既野~~

係lee度我唔講得....

估唔到...lee d野都會係我身上發生///

表面上好似無咩野,,好開朗///

但係我既心裡面仍然仲有一d接受唔到既感覺,,,

不過我仍然相信主會陪伴住我架~~^^

今日超累...肩膀再積左疲累////

帶著疲乏困倦既身軀渡過每一日~~

真係幾辛苦架...又唔知做咩好先幫到自己??

講真呀!!今年已經好左好多架喇~~

今日返門訓,,,講到"勸慰子"///

好大既得著,將自己關懷既心讓更多既弟兄姊妹能夠感受到....

關心更多既人,,,我係心度諗,,,我有無咁做過尼???

除左關心識既...唔識個d尼??有無去關心過???

好多既問題出現係我腦海度////

之後呀敏黎左,,同左佢坐///

佢好專心唷...跟住就分組喇///

禱告完就走喇....

肉體雖然痛苦,但心靈還給聖靈充滿更多....

^^...聽日再次面對早起身既挑戰////

哇卡卡卡卡....

刊登時間︰2007-09-08 08:20 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 9 月 6 日  星期四   晴天



很累///

今日6:30a.m起左身~~

雖然已經無頭痛,,但係身上既疲累仲仍然係身上...

可能係我中一既時候,用斜揹包...

全部既書放哂入去,累積既疲累喇!!

今日7:35a.m返到學校...

拉埋嘉詠去搵呀sir///

問下佢幾時調位,呀sir話今個星期喇~~

咁即係聽日喇!!Yeah!我好想快d調呀~~

之後呀sir問我地做咩咁早返,,,我就話驚遲到呀嘛///

因為經過上次F.1既事之後...我決定早返喇!!

而嘉詠就無講到~~但係佢話俾我知係因為佢家姐...

跟住就上番黎喇...雙腳好累呀~~

之後落返去早會...肩膀好累唷/// =.=

上番去~~聽呀sir講野...

講真呀...其實我真係好累...

我開始想訓,,,但係我又唔想///

費時遲d習慣左既話,咁我就大獲喇~~

跟住就落去聽週會喇~~

超多活動,但係只可揀兩樣...

choir就一定要join架喇~~

而我只可以揀一樣....諗唔到揀咩呀...

一言難盡喇///

上通識堂,,照教番中國...

到英文堂喇...雖然有Ryan係度,,

可能會上堂唔會悶,但係...

都唔知點講喇...

跟住小息,,,係度玩....

又顛過喇!!好明顯架喇...

之後上生物堂...未開始教既///

之後音樂堂,,,,miss講完之後,,,

就俾我地細細聲傾計....

之後好搞笑既野就出現喇~~

姚學智攞左純真既"豬"畫,,,

釘係壁報度,,,俾miss見到~~

講左d好搞笑既野~~就係咁喇///

之後就放學喇...諗住搵李sir架~~

佢見緊家長,,so我同嚴潤潤佢地走先喇~~

之後去食野,,係7仔食d野就當lunch喇...

因為屋企係無野食食架~~

之後就返屋企喇....

好累呀...諗住唔訓架嘛...

點知,,訓左...

可能太累喇...都訓左喇...

哈哈~~聽日有得調位喇!!

好開心呀...我會同邊個坐尼???

刊登時間︰2007-09-06 07:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 9 月 5 日  星期三   晴天



不舒服的日子1~

今日頭痛呀!!好唔舒服~~

又想嘔,又好暈///

感謝主!我第一日返學都無頭痛~~

但係今日就出事喇!!個頭痛到唔知點形容!!

好暈,,行路都係小心咁行架喳....

我又無咩緊張呀,但係尋日已經痛到我傻左~~

今日都係頂硬上架喳~~因為我想上堂呀嘛!!

我都覺得自己係咪傻左,小學唔鍾意讀書,但係而家中學就鍾意喎~~

不過又唔係一件壞事呀!!哈哈~~

好想快d調位呀~~坐到咁後...眼都累喇~~

聽日問下呀sir先///係10月既時候~~

就係我睇醫生既時候喇~~不過唔太想去...

因為我覺得上堂幾好呀...又唔係差呀~~

上年就係咁,不斷咁睇醫生...又唔知上左d咩喎~~

不過因為d野唔係好難,,,所以我先明喳///

我定左個目標,就係每一日都要係11點前訓!!

如果我仲咁夜訓~~我個樣就似熊貓架喇!!

我唔想呀!!一定要做到呀!!!

下星期就開始全日上堂喇~~

希望我可以係返學既時間裡面,,,

減少頭痛喇!!我最想架喇~~

刊登時間︰2007-09-05 07:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 9 月 4 日  星期二   晴天



不舒服的日子~

今日很不舒服唷...

頭不斷的痛,覺得很辛苦!

痛的時候好似身體不是自己一樣!

真的很辛苦,我不想再吃藥///

今天返學沒有什麼特別...

只是認識了幾位老師而已...

還有科學分開了教...我會對那一個科學有興趣??

每一堂至少有兩位老師教,真多人了!

嘻嘻~~希望在明天的時候,頭痛的痛楚可減少吧!

刊登時間︰2007-09-04 10:42 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 9 月 3 日  星期一   晴天



返學lu~~

今日好開心呀~~有得番學///

終於等到喇!!嘻嘻~~

返到學校~~有幾個新入黎我地班~~

歡迎哂~~

跟住就派回條,,,不過仲係好眼訓///

可能我訓得唔夠喇,,,,maybe喇!!

之後放左學~~去左買野飲~~

跟住就搭車喇!!好累呀!!

之後食完飯,,,打俾miss yau~~

返左小學幫miss yau手///

之後就去lu~~今日真係好開心呀~~

有得番學...唔知聽日又點尼??

好想快d上課呀!!嘻嘻...

刊登時間︰2007-09-03 05:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]