carmen30
暱稱: ╭☆σ﹏ CaRmEn +° 。★.....
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
忍受...
精神欠佳...
心情低落...
情緒化...
痛...
文章分類
全部 (364)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
+==~呀儀~==+ 留言板
charlotte 留言板
jenny's blog
lui lui's blog
miss chan'blog
雪梨茶
慧欣~日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 364
留言總數: 66
今日人氣: 3
累積人氣: 4034
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 8 月 27 日  星期一   晴天



病左既第10日~~

我已經病左10日喇~~

開始好番d喇!!好開心呀!!

我未試過可以咁快好架~~

今日留係屋企度~~

訓到12點先肯起身//

成左個習慣唔得架bor~~

哇卡卡卡///要改喇!!

今日仲未開始做book report~~

因為諗唔到點做...不過我一定要做架~~

卡卡卡卡(奸計再次得逞了...)

傻左添...好想快d返學呀,,

唔知開左學,見番d同學會點尼??

聽日會返禱聚~~約左曼娥娥佢地食呀!!

^^....

刊登時間︰2007-08-27 06:45 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 8 月 25 日  星期六   晴天



病左既第8日~~

病左第8日喇...

仲於有起色喇~~~

running nose終於好左喇...

起碼無成日用紙巾先喇...

我成日好唔環保地用...哇卡卡卡...

下次都係諗下仲去唔去青少年日喇!!

今日遲左起身,,,要係8點3前返到去,,

惟有飛的的去喇...咁就無左70幾蚊喇!!

嗚嗚嗚....又要儲過...TvT""

之後搭車去...我對耳都唔知做咩事??

成日聽唔到鬧鐘,,成日都耳嗚~~

慧欣話,,你不如去驗下耳啦...

我都想既,,因為耳鳴好困擾住我///

跟住就到喇!!見到曼娥娥...

好掛住佢呀!!唔知點解....(可能佢太好人喇!!)

跟住就比賽喇,,,我同慧欣一隊,,對我地區...

對Mary同佩如...好似自傷殘殺咁////

mary佢地win左..跟住就完左...

因為我上次去church camp又係去lee個地方,,,

咁就行上去~~睇下野,,打發時間呀!!

跟住就食飯喇///之後同曼娥娥走左去一邊傾計計~~

哇卡卡卡卡~~開心番lu....(不過都唔知自己做咩事..)

跟住就集體games喇....跟住就頒獎喇!!

之後影埋相就走喇...好累呀!!超眼訓唷=]

就係架車訓喇///不過都好累呀!!^^...

我覺得件衫好令喳...哇卡卡卡~~

我好開心呀!!邀請到個同學下星期返教會!!Yeah!

好緊張呀!!聽日獻詩喇...不過神一定會係我地身邊陪伴住我地架,,,

我地要剛強呀!!要大聲讚美主耶穌既話呀////^^

刊登時間︰2007-08-26 12:23 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 8 月 24 日  星期五   晴天



病左既第7日~~

我已經病左7日喇~~

一d起色都無...真係咁難好??

永遠病既時候,,,係最難好!!

我覺得喇,,,今日留係屋企///

唔記得左睇聖經~~!!

等陣補番呀下!!^^...

本英文story book我都係睇左d...

明左d~~要加快速度做先得喇!!

^^...都就黎完暑假喇!!好緊張呀!!

唔知d同學點尼??哇卡卡卡!!

希望無變得咁勁喇!!^^~~

而家好期待聽日既青少年日呀!!

第一年去,,唔知會點尼???真係好期待呀!!

^^...好想快d到呀!!

我希望喇...不過時間過得好快喇!!

^^...好似放暑假係尋日既事咁...

...不過都無可能///事實就係咁架喇...

^^

刊登時間︰2007-08-24 05:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 8 月 23 日  星期四   晴天



病左既第6日~~

已經病左6日喇~~

同原來既一樣,,完全無起色//

(我指running nose)...

今日又遲起身喇!!點算,,,成了一個壞習慣喇!!

講真,,真係好難改~~成日都耳鳴...

不過咁,,,係d好嘈,or唱詩歌既時候~~

就會無左耳鳴喇,,,但係無理由係好嘈既地方訓覺架ma~~

都係到左睇醫生個時先算///

今日查到去腓利門書喇!!真係快,,,

不過我用左2個小時有多由羅馬書睇到腓利門書~~

第一次見自己咁有決心去睇架~~kaka...

跟住就玩左陣電腦...咁就出去喇!!

上次買書個時,幫左個同學攞....

而家就攞埋俾佢喇,,,^^

跟住就搭車~~早左到呀!!

加因我又未食lunch....咁就搵野食喇!!

跟住搵搵下野食就見到miss chik喇!!

不過佢傾緊電話就唔阻住佢喇....

之後就食d野喇,,,之後就去MTR搵呀ca佢地喇!!

之後人齊之後,,,就去join ACM音樂會...

第一次去,,,幾好聽呀!!我仲買左套碟呀!!

因為想日日都聽呀!!^^~~

過左陣~~就搭車返屋企喇!!

我一直都聽詩歌~~咁就暫時無左耳鳴既出現喇...

不過訓覺就唔知喇,,,日日都係訓覺會嘈d架///

但係有個姊妹話耳鳴係無得醫架...咁我點算尼??

唔知呀...遲d先算!!

聽日應該會留係屋企~~先睇聖經後睇Eng story book...

做埋個book report,,,咁就做完功課喇!!

YEAH!...哇卡卡卡~~

刊登時間︰2007-08-24 12:58 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 8 月 22 日  星期三   陰天



病左既第5日~~

我已經病左5日lu,,,,

仲未有起色~~今日仲嚴重d唷,,,

今日d鼻涕係黃黃地色架~~

證明又嚴重左喇,,,今日又變聲喇!!

把聲好似岩岩訓醒咁,,,,

4點幾去左個姊妹屋企做功課,,,,

做到8點幾~~終於做完喇!!

超開心呀!!!因為做完數學喇!!

平時既我一定最遲先做,,,,

但係而家就早左做喇~~^^

跟住就落去食飯喇///我叫左個"黑椒牛肉炒意粉"...

不係太辣~~慧欣,,,你唔好怪我呀!!^^

我戒緊架喇~~跟住就飲左杯hot菜蜜,,,

跟住就返屋企喇!!!好野....陣差英文book repot喳....

哇卡卡卡~~太開心喇....

不過耳鳴仲係好困擾住我~~成日係我耳邊嘈,,,

訓唔到覺,,,咁算d喎,,,>.<""

好期待聽日既ACM音樂會呀!!唔知又會點尼???

刊登時間︰2007-08-23 12:27 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]