| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 8 月 27 日 星期一 | |
|

病左既第10日~~ |
|
我已經病左10日喇~~
開始好番d喇!!好開心呀!!
我未試過可以咁快好架~~
今日留係屋企度~~
訓到12點先肯起身//
成左個習慣唔得架bor~~
哇卡卡卡///要改喇!!
今日仲未開始做book report~~
因為諗唔到點做...不過我一定要做架~~
卡卡卡卡(奸計再次得逞了...)
傻左添...好想快d返學呀,,
唔知開左學,見番d同學會點尼??
聽日會返禱聚~~約左曼娥娥佢地食呀!!
^^....
|
|
刊登時間︰2007-08-27 06:45 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 8 月 25 日 星期六 | |
|

病左既第8日~~ |
|
病左第8日喇...
仲於有起色喇~~~
running nose終於好左喇...
起碼無成日用紙巾先喇...
我成日好唔環保地用...哇卡卡卡...
下次都係諗下仲去唔去青少年日喇!!
今日遲左起身,,,要係8點3前返到去,,
惟有飛的的去喇...咁就無左70幾蚊喇!!
嗚嗚嗚....又要儲過...TvT""
之後搭車去...我對耳都唔知做咩事??
成日聽唔到鬧鐘,,成日都耳嗚~~
慧欣話,,你不如去驗下耳啦...
我都想既,,因為耳鳴好困擾住我///
跟住就到喇!!見到曼娥娥...
好掛住佢呀!!唔知點解....(可能佢太好人喇!!)
跟住就比賽喇,,,我同慧欣一隊,,對我地區...
對Mary同佩如...好似自傷殘殺咁////
mary佢地win左..跟住就完左...
因為我上次去church camp又係去lee個地方,,,
咁就行上去~~睇下野,,打發時間呀!!
跟住就食飯喇///之後同曼娥娥走左去一邊傾計計~~
哇卡卡卡卡~~開心番lu....(不過都唔知自己做咩事..)
跟住就集體games喇....跟住就頒獎喇!!
之後影埋相就走喇...好累呀!!超眼訓唷=]
就係架車訓喇///不過都好累呀!!^^...
我覺得件衫好令喳...哇卡卡卡~~
我好開心呀!!邀請到個同學下星期返教會!!Yeah!
好緊張呀!!聽日獻詩喇...不過神一定會係我地身邊陪伴住我地架,,,
我地要剛強呀!!要大聲讚美主耶穌既話呀////^^ |
|
刊登時間︰2007-08-26 12:23 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 8 月 24 日 星期五 | |
|

病左既第7日~~ |
|
我已經病左7日喇~~
一d起色都無...真係咁難好??
永遠病既時候,,,係最難好!!
我覺得喇,,,今日留係屋企///
唔記得左睇聖經~~!!
等陣補番呀下!!^^...
本英文story book我都係睇左d...
明左d~~要加快速度做先得喇!!
^^...都就黎完暑假喇!!好緊張呀!!
唔知d同學點尼??哇卡卡卡!!
希望無變得咁勁喇!!^^~~
而家好期待聽日既青少年日呀!!
第一年去,,唔知會點尼???真係好期待呀!!
^^...好想快d到呀!!
我希望喇...不過時間過得好快喇!!
^^...好似放暑假係尋日既事咁...
...不過都無可能///事實就係咁架喇...
^^ |
|
刊登時間︰2007-08-24 05:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 8 月 23 日 星期四 | |
|

病左既第6日~~ |
|
已經病左6日喇~~
同原來既一樣,,完全無起色//
(我指running nose)...
今日又遲起身喇!!點算,,,成了一個壞習慣喇!!
講真,,真係好難改~~成日都耳鳴...
不過咁,,,係d好嘈,or唱詩歌既時候~~
就會無左耳鳴喇,,,但係無理由係好嘈既地方訓覺架ma~~
都係到左睇醫生個時先算///
今日查到去腓利門書喇!!真係快,,,
不過我用左2個小時有多由羅馬書睇到腓利門書~~
第一次見自己咁有決心去睇架~~kaka...
跟住就玩左陣電腦...咁就出去喇!!
上次買書個時,幫左個同學攞....
而家就攞埋俾佢喇,,,^^
跟住就搭車~~早左到呀!!
加因我又未食lunch....咁就搵野食喇!!
跟住搵搵下野食就見到miss chik喇!!
不過佢傾緊電話就唔阻住佢喇....
之後就食d野喇,,,之後就去MTR搵呀ca佢地喇!!
之後人齊之後,,,就去join ACM音樂會...
第一次去,,,幾好聽呀!!我仲買左套碟呀!!
因為想日日都聽呀!!^^~~
過左陣~~就搭車返屋企喇!!
我一直都聽詩歌~~咁就暫時無左耳鳴既出現喇...
不過訓覺就唔知喇,,,日日都係訓覺會嘈d架///
但係有個姊妹話耳鳴係無得醫架...咁我點算尼??
唔知呀...遲d先算!!
聽日應該會留係屋企~~先睇聖經後睇Eng story book...
做埋個book report,,,咁就做完功課喇!!
YEAH!...哇卡卡卡~~ |
|
刊登時間︰2007-08-24 12:58 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 8 月 22 日 星期三 | |
|

病左既第5日~~ |
|
我已經病左5日lu,,,,
仲未有起色~~今日仲嚴重d唷,,,
今日d鼻涕係黃黃地色架~~
證明又嚴重左喇,,,今日又變聲喇!!
把聲好似岩岩訓醒咁,,,,
4點幾去左個姊妹屋企做功課,,,,
做到8點幾~~終於做完喇!!
超開心呀!!!因為做完數學喇!!
平時既我一定最遲先做,,,,
但係而家就早左做喇~~^^
跟住就落去食飯喇///我叫左個"黑椒牛肉炒意粉"...
不係太辣~~慧欣,,,你唔好怪我呀!!^^
我戒緊架喇~~跟住就飲左杯hot菜蜜,,,
跟住就返屋企喇!!!好野....陣差英文book repot喳....
哇卡卡卡~~太開心喇....
不過耳鳴仲係好困擾住我~~成日係我耳邊嘈,,,
訓唔到覺,,,咁算d喎,,,>.<""
好期待聽日既ACM音樂會呀!!唔知又會點尼??? |
|
刊登時間︰2007-08-23 12:27 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 73 | »
|