carmen30
暱稱: ╭☆σ﹏ CaRmEn +° 。★.....
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
忍受...
精神欠佳...
心情低落...
情緒化...
痛...
文章分類
全部 (364)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
+==~呀儀~==+ 留言板
charlotte 留言板
jenny's blog
lui lui's blog
miss chan'blog
雪梨茶
慧欣~日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 364
留言總數: 66
今日人氣: 23
累積人氣: 4000
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 7 月 4 日  星期三   陰天



恐龍展...

尋日唔知點解好醒神,,,

3點先訓,,,kaka...

我都唔想,,,因為真係訓唔著,,,

今日7點幾起身....再訓,,,

8點幾起身,,,同個加拿大既人傾計..

佢係華人黎架,,,所以都係用中文傾計,,,

之後就返學校...拎番本詠讚俾范姑娘..

因為我上次大頭蝦,,唔記得放學俾番佢,,,

之後就傾左陣,,之後就係實驗室集合,,,

跟住我地就向科學館出發....

真係幾緊張架,,,因為有得睇恐龍展,,,

kaka...去到之後,,,不斷去遊覽////

d恐龍好大隻呀,,,真係覺得d人好勁,,,

因為咁勁就搵到恐龍既化石,,,

有分食植物or食meat架,,,

之後11點自由活動,,,,

好采我醒帶左部相機,,,

如果唔係d藉得記念既化石咪無都留念,,,

哇卡卡卡,,,我就做左攝影師喇,,,

不斷係度狂影,,,哈哈,,

因為我鍾意影相,,,,幾好呀,,,

留念呀ma,,,俾幾張你地睇下呀,,,

係咪好大隻尼??哇卡卡卡,,,,,

之後影完就去左睇其他野,,,,

係我同我個fd去影既時候,,,

突然之間有個印度人同我講野,,,

嚇到我傻笑,,,之後我用英文同佢講,,

佢又明,,不過始終係陌生人,,

唔好講咁多野俾佢聽喇,,,,之後就走喇,,,

返到學校,,,大約12點7左右,,,之後就走喇,,

去左7-11食d野,,因為我係未食早餐架,,

可憐..我都唔想架ma,,,因為我屋企今朝係搵唔到野食,,

咁惟有唔食喇,,,哇卡卡卡....

返到屋企,,,第一時間食野,,,之後陪呀爸去中環,,

好累呀,,,因為唔夠訓掛??

之後搞d野,,之後就搭車走喇,,

講真,,我已經變左熊貓喇,,,

因為我有好大既黑眼圈,,,

仲有個好細既眼袋,,

點算尼??咁搞法,,,

開學個時我就會變左真真正正既熊貓..

哇卡卡卡,,,今個星期成日都好夜訓,,,

我都唔想..Maybe飲左茶搞成咁,,,

不過有時覺得飲茶幾好呀,,,

聽日又要早起身,,,今個星期做乜呀,,

不過好難改架喇,,,而家全身都係酸痛,,

好左d喇...而家陣係等覆診架喳...

^^..

刊登時間︰2007-07-04 11:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 7 月 3 日  星期二   晴天



無奈??

今日同樣地都係咁早起身,,,(其實好遲起身)

10點幾起左身,,,不過都好眼訓,,,

尋日欣庭嬲左我...都唔知點算好,,,

不過遲d先算喇,,,之後食左個早餐,,

今日超乖,因為我食左早餐呀ma...

kaka...之後睇電腦,,今日又無喇喇聲去開電腦,,,

有時對得電腦太多又唔好既,,,俾自己放鬆呀ma,,

kaka...之後都無出街喇,,,食lunc既時候,,

屋企已經無哂野食,,得番幾包烏冬..

因為無哂雞粉...所以攞左d咖哩汁撈,,

幾好味呀,,,之後又玩電腦,,

之後呀媽話出街食飯,,,

之後又無返禱聚,,,我好似應成左人架喎,,,

下星期番返呀,,,之後去左大家樂食,,

我食最新個個既套餐...呀爸呀媽就食冬瓜個個,,,

大家互相交換食,,又食到唔同既味,,

你話幾好尼??kaka...

之後返黎,,睇電視,,

其實近排唔駛返學就係屋企發毛,,,,

好想返學呀,,,但係返左學又唔想返學,,,

唔知點解會有lee種感覺尼,,,

聽日去科學館,,,本身唔想去,,

但係當見識下囉,,,又唔駛$$既,,,

無所謂喇,,,之後去中環,,,(好遠)...

但係要陪呀爸,,點解要去?

唔好問喇...因為係我地既秘密,,,

刊登時間︰2007-07-03 11:59 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 7 月 1 日  星期日   陰天



很躁,,,

今日7點鐘左右起身,,,因為要叫欣庭起身,,

之後就再訓過,,,因為尋日成2點幾先訓,,

因為訓唔著,,,失眠掛??Or心情唔好..

lee d我都唔知呀,,,仲之就係訓唔到...

今日返到九龍灣國際展貿中心個邊...

雖然唔駛咁早返到去,,但係都係習慣左返T.K.O個邊,,

本身諗住返返大人個邊,,,但係因為要陪表妹,,,

所以就上去7樓,,,之後先唱詩,,,跟住就信息,,,,

不斷係度笑死人..因為太搞笑,,,

之後完左,,,不過我地3個已經變成冰條喇,,,

因為聚會個度實在太冷,,,,抵受唔住,,,,

之後去左德福先,,,之後就諗去邊度食好,,,

結果就去左淘大既大快活食野,,,

本身諗住食咖哩牛腩架...不過覺得好貴..

跟住無左,,,轉左牌,,,無奈中....

不過下午茶平d,,,20幾蚊就有得食,,而且係飽架ma,,,

跟住就傾下計,,,之後就走喇,,

咁我同我表妹行去德福,,,,行下街,,,,

見到d中國歷史既野,,,

跟住就走喇,,,諗住搭小巴走,,

之後欣庭打俾我,,,之後咪同佢傾喇,,,

之後3點幾返到屋企,,時間真係過得快,,,,

跟住就開電腦上網...見到依娜上線,,,

咁就同佢傾計,,,,今日其實都ok悶架,,,

因為咁早返屋企,,,比著平時一定過去九龍城搵媽咪去行街,,,

^^,係咪好衰尼//不過真係唔想留係屋企發毛呀,,,kaka...

聽日公眾假期,,,唔咩野好做,,,因為呀媽今日入教會camp...

又係咁悶,,真係好想搵野做下呀,,,無野做個時就會覺得好悶,,,

有野做既時候又會覺得好忙,,好煩,,不過無計喇,,

lee個係我既feeling,,,kaka...

刊登時間︰2007-07-01 05:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 6 月 30 日  星期六   雨天



UNhappy?or happy...

今日唔知點解好想訓耐D...

Maybe我累掛,,,,之後食飯喇,,,,

跟住就玩電腦,,,ok開心...

本身都無咩事,,,之後就換衫返教會...

跟住就搭小巴過去MTR...

點知...架小巴未坐哂人就走左,,,

之後就又等,,,2點45分先有一架...

之後見到出面好大雨,,,,

好采我帶直傘....之後落車...

鞋已經濕哂...因為我雙鞋損破左,,,

之後搭MTR..之後3點幾到左寶琳...

之後見到思如...之後就聚會....

之後完左..唔知點解好躁..

好火滾呀,,我仲未諗好join唔join個門徙訓練...

之後就走喇,,就去左食野,,,

唔知點解我好火滾,,,所以好想食辣..

食完辣會舒服d...我覺得...

之後就返屋企,,,仲諗緊,,,

都唔知今日做咩,,,,

休息下就無事架掛,,,

TvT"

聽日返九龍灣國際展x中心...

之後食飯掛,,,唔知呀,,,

諗下先,,,聽日先算,,,

刊登時間︰2007-06-30 10:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 6 月 29 日  星期五   陰天



ThInK aNd ThInK??

今日又係11點幾起身,,,

之後就食lunch喇,,,

今個星期次次都係咁架bor....

之後食完,,又開電腦,,,,

離唔開部電腦咁,,,,

之後就睇到一宗新聞,,,

話電話發生爆炸...實在太恐怖....

之後就玩電腦....

跟住就出去陪呀媽,,,去左旺角,,,

好眼訓...先去登打士街攞野,,

點知,,,唔好講喇,,,,

跟住就去買餸....之後就去旺角中心....

睇下旅行袋...之後就返屋企...

好累呀....我仲未諗好join唔join個門徙訓練呀,,,

我仲未諗掂呀...點算呀!點算呀!!!!

聽日就要答慧欣喇喎,,,點好尼??

好難諗呀,,,點算好呀!!!

>.<"

刊登時間︰2007-06-29 11:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]