| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 7 月 4 日 星期三 | |
|

恐龍展... |
|
尋日唔知點解好醒神,,,
3點先訓,,,kaka...
我都唔想,,,因為真係訓唔著,,,
今日7點幾起身....再訓,,,
8點幾起身,,,同個加拿大既人傾計..
佢係華人黎架,,,所以都係用中文傾計,,,
之後就返學校...拎番本詠讚俾范姑娘..
因為我上次大頭蝦,,唔記得放學俾番佢,,,
之後就傾左陣,,之後就係實驗室集合,,,
跟住我地就向科學館出發....
真係幾緊張架,,,因為有得睇恐龍展,,,
kaka...去到之後,,,不斷去遊覽////
d恐龍好大隻呀,,,真係覺得d人好勁,,,
因為咁勁就搵到恐龍既化石,,,
有分食植物or食meat架,,,
之後11點自由活動,,,,
好采我醒帶左部相機,,,
如果唔係d藉得記念既化石咪無都留念,,,
哇卡卡卡,,,我就做左攝影師喇,,,
不斷係度狂影,,,哈哈,,
因為我鍾意影相,,,,幾好呀,,,
留念呀ma,,,俾幾張你地睇下呀,,,
  
係咪好大隻尼??哇卡卡卡,,,,,
之後影完就去左睇其他野,,,,
係我同我個fd去影既時候,,,
突然之間有個印度人同我講野,,,
嚇到我傻笑,,,之後我用英文同佢講,,
佢又明,,不過始終係陌生人,,
唔好講咁多野俾佢聽喇,,,,之後就走喇,,,
返到學校,,,大約12點7左右,,,之後就走喇,,
去左7-11食d野,,因為我係未食早餐架,,
可憐..我都唔想架ma,,,因為我屋企今朝係搵唔到野食,,
咁惟有唔食喇,,,哇卡卡卡....
返到屋企,,,第一時間食野,,,之後陪呀爸去中環,,
好累呀,,,因為唔夠訓掛??
之後搞d野,,之後就搭車走喇,,
講真,,我已經變左熊貓喇,,,
因為我有好大既黑眼圈,,,
仲有個好細既眼袋,,
點算尼??咁搞法,,,
開學個時我就會變左真真正正既熊貓..
哇卡卡卡,,,今個星期成日都好夜訓,,,
我都唔想..Maybe飲左茶搞成咁,,,
不過有時覺得飲茶幾好呀,,,
聽日又要早起身,,,今個星期做乜呀,,
不過好難改架喇,,,而家全身都係酸痛,,
好左d喇...而家陣係等覆診架喳...
^^..
|
|
刊登時間︰2007-07-04 11:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 7 月 3 日 星期二 | |
|

無奈?? |
|
今日同樣地都係咁早起身,,,(其實好遲起身)
10點幾起左身,,,不過都好眼訓,,,
尋日欣庭嬲左我...都唔知點算好,,,
不過遲d先算喇,,,之後食左個早餐,,
今日超乖,因為我食左早餐呀ma...
kaka...之後睇電腦,,今日又無喇喇聲去開電腦,,,
有時對得電腦太多又唔好既,,,俾自己放鬆呀ma,,
kaka...之後都無出街喇,,,食lunc既時候,,
屋企已經無哂野食,,得番幾包烏冬..
因為無哂雞粉...所以攞左d咖哩汁撈,,
幾好味呀,,,之後又玩電腦,,
之後呀媽話出街食飯,,,
之後又無返禱聚,,,我好似應成左人架喎,,,
下星期番返呀,,,之後去左大家樂食,,
我食最新個個既套餐...呀爸呀媽就食冬瓜個個,,,
大家互相交換食,,又食到唔同既味,,
你話幾好尼??kaka...
之後返黎,,睇電視,,
其實近排唔駛返學就係屋企發毛,,,,
好想返學呀,,,但係返左學又唔想返學,,,
唔知點解會有lee種感覺尼,,,
聽日去科學館,,,本身唔想去,,
但係當見識下囉,,,又唔駛$$既,,,
無所謂喇,,,之後去中環,,,(好遠)...
但係要陪呀爸,,點解要去?
唔好問喇...因為係我地既秘密,,, |
|
刊登時間︰2007-07-03 11:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 7 月 1 日 星期日 | |
|

很躁,,, |
|
今日7點鐘左右起身,,,因為要叫欣庭起身,,
之後就再訓過,,,因為尋日成2點幾先訓,,
因為訓唔著,,,失眠掛??Or心情唔好..
lee d我都唔知呀,,,仲之就係訓唔到...
今日返到九龍灣國際展貿中心個邊...
雖然唔駛咁早返到去,,但係都係習慣左返T.K.O個邊,,
本身諗住返返大人個邊,,,但係因為要陪表妹,,,
所以就上去7樓,,,之後先唱詩,,,跟住就信息,,,,
不斷係度笑死人..因為太搞笑,,,
之後完左,,,不過我地3個已經變成冰條喇,,,
因為聚會個度實在太冷,,,,抵受唔住,,,,
之後去左德福先,,,之後就諗去邊度食好,,,
結果就去左淘大既大快活食野,,,
本身諗住食咖哩牛腩架...不過覺得好貴..
跟住無左,,,轉左牌,,,無奈中....
不過下午茶平d,,,20幾蚊就有得食,,而且係飽架ma,,,
跟住就傾下計,,,之後就走喇,,
咁我同我表妹行去德福,,,,行下街,,,,
見到d中國歷史既野,,,
  
跟住就走喇,,,諗住搭小巴走,,
之後欣庭打俾我,,,之後咪同佢傾喇,,,
之後3點幾返到屋企,,時間真係過得快,,,,
跟住就開電腦上網...見到依娜上線,,,
咁就同佢傾計,,,,今日其實都ok悶架,,,
因為咁早返屋企,,,比著平時一定過去九龍城搵媽咪去行街,,,
^^,係咪好衰尼//不過真係唔想留係屋企發毛呀,,,kaka...
聽日公眾假期,,,唔咩野好做,,,因為呀媽今日入教會camp...
又係咁悶,,真係好想搵野做下呀,,,無野做個時就會覺得好悶,,,
有野做既時候又會覺得好忙,,好煩,,不過無計喇,,
lee個係我既feeling,,,kaka... |
|
刊登時間︰2007-07-01 05:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 6 月 30 日 星期六 | |
|

UNhappy?or happy... |
|

今日唔知點解好想訓耐D...
Maybe我累掛,,,,之後食飯喇,,,,
跟住就玩電腦,,,ok開心...
本身都無咩事,,,之後就換衫返教會...
跟住就搭小巴過去MTR...
點知...架小巴未坐哂人就走左,,,
之後就又等,,,2點45分先有一架...
之後見到出面好大雨,,,,
好采我帶直傘....之後落車...
鞋已經濕哂...因為我雙鞋損破左,,,
之後搭MTR..之後3點幾到左寶琳...
之後見到思如...之後就聚會....
之後完左..唔知點解好躁..
好火滾呀,,我仲未諗好join唔join個門徙訓練...
之後就走喇,,就去左食野,,,
唔知點解我好火滾,,,所以好想食辣..
食完辣會舒服d...我覺得...
之後就返屋企,,,仲諗緊,,,
都唔知今日做咩,,,,
休息下就無事架掛,,,
TvT"
聽日返九龍灣國際展x中心...
之後食飯掛,,,唔知呀,,,
諗下先,,,聽日先算,,, |
|
刊登時間︰2007-06-30 10:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 6 月 29 日 星期五 | |
|

ThInK aNd ThInK?? |
|

今日又係11點幾起身,,,
之後就食lunch喇,,,
今個星期次次都係咁架bor....
之後食完,,又開電腦,,,,
離唔開部電腦咁,,,,
之後就睇到一宗新聞,,,
話電話發生爆炸...實在太恐怖....
之後就玩電腦....
跟住就出去陪呀媽,,,去左旺角,,,
好眼訓...先去登打士街攞野,,
點知,,,唔好講喇,,,,
跟住就去買餸....之後就去旺角中心....
睇下旅行袋...之後就返屋企...
好累呀....我仲未諗好join唔join個門徙訓練呀,,,
我仲未諗掂呀...點算呀!點算呀!!!!
聽日就要答慧欣喇喎,,,點好尼??
好難諗呀,,,點算好呀!!!
>.<" |
|
刊登時間︰2007-06-29 11:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 73 | »
|