carmen30
暱稱: ╭☆σ﹏ CaRmEn +° 。★.....
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
忍受...
精神欠佳...
心情低落...
情緒化...
痛...
文章分類
全部 (364)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
+==~呀儀~==+ 留言板
charlotte 留言板
jenny's blog
lui lui's blog
miss chan'blog
雪梨茶
慧欣~日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 364
留言總數: 66
今日人氣: 2
累積人氣: 4003
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 5 月 31 日  星期四   晴天



feel sick...

今日一起身,,,

就覺得好暈,,,,

之後返學,,,

出門口落雨,,,

好采我有帶傘啫,,

之後同mary,君君返學,,,

因為太大雨喇,,,

所以我地就決定搭的士,,,

之後返到學校,,,

開始覺得暈暈地,,,

唔太舒服,,,

之後d同學問我功課,,,

之後我太辛苦,,

所以就落去搵范姑娘,,

之後茶油,,

之後好d喇,,

但係行行下又覺得好暈,,,

差d跌..

好采,,

但係都覺得好唔舒服,,,

之後好辛苦,,,

又落過去,,

飲d暖水,,

好d咁喇,,

之後上到去,,,

好番d喇,,,

之後又覺得好辛苦,,,

又暈暈地,,,

好辛苦..

之後上堂都係咁,..

直到放學好d喇,,,

但係我仲咳嗽,,,

想睇Dr.

但係呀爸話唔好去睇,,

曬$$

之後唔知點解好眼訓,,,

就去訓左先,,

之後食完飯,,,

我同呀媽講,,

佢話,,唔通我唔食得綠豆沙,,

因為綠豆沙係解熱同唔知咩,,,

可能搞到我血糖低,,,

成日都見暈暈地,,

而家咳得好勁,,,

聽到係好大聲,,

睇黎都好唔掂,,,

聽日要匯報喇,,,

又唔知點尼..

我地係第一組出去匯報,,,

好驚呀,,,

求神保守我地喇,,,

^^

刊登時間︰2007-05-31 10:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 5 月 30 日  星期三   晴天



little sick,,,

今日遲左起身,,,

不過每一日起身都覺得好累,,,

之後返到學校,,,

尋日比今日熱左好多,,,

之後週會要做天主教既禮儀,,,

我係信基督教,,,

變左我都無心機聽,,,

超眼訓,,,

之後第一堂基商,,,,

miss英黎左睇我地堂,,,

之後上英文,,,

我又唔記得左溫書喇,,,

不過我都喇喇聲溫左佢,,,

唔知成績會係點尼...

之後小息我地要落禮堂,,,,

但係polly話要去食野,,,

次次都係咁,,,

之後咪無匯報囉,,,

之後lunch time,,,

我地要落去,,,

我搵左佢地超耐,,,

我陣係搵到sally同君君..polly都搵唔到,,,

而家好似份野唔係佢咁,,,

算點喎,,,,

之後上數學,,,

係咁笑,,,

kaka,,

之後上art堂,,,

超悶,,,係咁cut野,,,

之後上去課室留堂,,,

之後又問呀sir有向數同埋展開既題目,,

之後呀sir都未講完,,,

polly就問我,,,

走得未呀,,,

我話未呀,,,

之後佢走左,,

我同mary走,,

見到Ryan,,,

行落去,,,

之後買野既時候,,,

mary話,,,

我留左銀包呀.,,

我話下...不過都要行上去,,,,

超累囉,,

之後5點幾返到屋企,,,,

我知今日做咩,,,

ok火滾下,,,可能關天氣事喇,,,

我估喳,,,

今星期喉嚨都開始痛起上黎,,,

飲水都無用,,,唔通關我食辣事??

又要戒過,,,唔好喇掛...

仲有兩日就要匯報喇,,,

驚驚地呀,,,

希望順利喇!!

^^

願主保守我們....

God bless you...

刊登時間︰2007-05-30 09:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 5 月 29 日  星期二   晴天



The sun is shining,,,

今日ok早起身,,,

之後出門口,,,

不過成身都好累,,,

之後搭車見到mary同君君,,,

之後一齊返學,,

之後休息下,,,

咁就早會喇,,,

超曬,,,

媽媽咪呀,,,,

曬到變火爐喇,...

好采miss講野唔係講左好多啫,,,

(唔代表我唔鍾意早會呀=]")

之後上去課室,,,

超眼訓...

之後第一堂上I.S...

問答比賽,,,

之後上倫宗,,,

不來仇堂已經係最後一堂,,,

因為miss Li下星期有野做,,,

之後話邊個成績好,,,

我都有份,,,

上學期我都有,,,

上次既gift係公仔,,,

今次係鏈,,,

之後上數學,,

散哂,,,

無心機上,,,

不過今堂只係對野,,,

之後覺得有d暈,,,

唔太舒服,,,

之後小息搵miss chik,,,

之後佢話不如搵范姑娘,,,

之後好采無發燒,,,

但係睇野仲有d暈,,

上英文堂超辛苦,,,

訓又唔係,坐又唔係,做又唔係,,,

都唔知自己想點,,,

自知身體差,但係仲唔好好保護,,,

之後食完飯,,,

課室又crazy..

不過都係玩架喳,,,

之後上音樂,,,

因為我地d考試考哂,,,

所以留係班度做自己野,,,

之後上中文,,,

miss戴去左上堂,,,

講真其實有d想佢返黎架,,

因為佢要教書呀ma...

^^

之後放學,,,

唐老鴨搵唔到吳sir,,,

之後我話我放底野就幫你搵,,,

之後幫佢搵到喇,,,

之後同sir講,,,

佢地等緊你呀,,,

因為要留堂,,

我其實都要,,,

但係我要合唱團,,,

但係有d人有課外活動都照留,,,

之後返番去合唱團,,,

之後去到5點幾放,,,

超累,,,

之後去食野,,,

之後返屋企...

我今日唔返禱告聚會喇,,

因為我實在太累了,,,

無法再唔休息!!

^^

每一日見到miss chan同miss chik,,,

我都好擔心..

見到miss chan,,,

見到佢時苦笑,,,時真心去笑...

真係有d心痛,,,

雖然我唔可以做到d咩,,

但係我努力讀書已經係一份無形既禮物,,,

係咪!?

聽日要dictation...

驚驚地呀,,,

近排唔知做咩,,

上堂好唔舒服,,,

時頭痛,時頭暈,,,

幾時先會無事呀??

願主天天祝福我們,,,

 

 

刊登時間︰2007-05-29 09:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 5 月 27 日  星期日   晴天



SO TIRED//

今日超累...

不過都要起身...

之後出門口...

勁想訓...

因為好眼訓...

之後返教會..

勁累,,,

之後去旅行..

仲累..

因為狂打羽毛球...

好多野都有,,,

仲之就勁累,,

無力,,

之後7點幾解散,,,

之我8點幾先返到屋企,,

勁勁勁,,

超想訓覺,,

嗚,,,

聽日又唔知會發生d咩尼...

又累過,,

我真係好驚miss會走呀!!

點算尼???

??????

 

刊登時間︰2007-05-27 09:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 5 月 25 日  星期五   晴天



Hate it,,,,1A class...

今日又做左隻訓豬豬,,,

唔想起身,,,

不過都要起,,,

之後食早餐,,,

之後玩下電腦,,,

因為仲未夠鐘,,,

之後換衫,,,

之後出去,,,

勁熱,,

火燒咁,,,

之後到左..

買野飲...

之後上去,,

都唔係好多人黎..

因為今日好多人都要返工...

之後送去鑽石山火化場...

之後我既家人都好傷心...

願主俾舅父能返回天家

同婆婆一起喇...

^^

之後去食飯,,

超飽,,

之後返屋企...

勁累,,,

好熱呀!!媽媽咪呀!!

嗚,,,

聽日又點尼...

我一定會做運動架..

如果唔係我又病過架喇...

>.<'

刊登時間︰2007-05-25 10:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]