| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 5 月 13 日 星期日 | |
|

I was not busy,,,but.... |
|
今日要陪媽咪參加活動,,,
所以無得返教會,,,
之後去尖沙咀參加活動,,,
完左都成1點喇,,,
之後去書樓買野...
之後呀媽話個景幾令,,,
同埋呀姨表妹影,,,
之後去專當勞坐下食下野,,,
休息下,,,
近排都唔係好多功課,,,
岩岩搞好哂d專題,,,
變左我有更多時間俾我休息,,,
^^
之後到左5點幾,,,
超累,,,
之後同呀媽講返屋企,,,
搭車個時係咁訓覺,,,
雖然話就話而家比較得閒d,,,
但係我好好利用時間俾我身體去休息,,,,
結果都係...
病患渾身...
聽日第二組係我地匯報.....
有d驚驚呀!!
求神俾我有平安既心,,,
去完成lee個既匯報...
=.="
|
|
刊登時間︰2007-05-13 06:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 5 月 12 日 星期六 | |
|

Can't go to church for one week,,, |
|
今日7點幾起身,,,
再訓,,,
8點幾起身,,,
之後9點幾返學校練choir,,,
之後一路練到12點幾完放食飯,,,
之後同polly講,,,
去食飯喇,,
之後唔跳佢係度做咩,,,
之後我就落左去食飯,,,
諗住去吉野家,,,
之後call polly,,,
之後迎面見到miss Leung,,,
之後話一齊食飯,,,
之後我既牛肉飯係咁加辣椒...
個餐有送泡菜,,,
之後食埋佢,,,
連polly,miss個個都食埋,,,
佢地話唔食架ma,,,
之後polly走先,,,
之後我同miss慢慢行,,
原來佢唔知有lift上到去,,,
之後返到學校,,,
開始想走,,,
因為我好想返教會呀,,,
嗚,,,
之後去左B2玩UNO..
之後2點左右就入去,,,
超凍,,,
手臂變左冰條,,
勁冷,,,
之後等左好耐先到我地表演..
之後完左就去攞bag...
之後返番禮堂...
唔知係咪我食飯個時破戒食辣..
所以個頭都開始痛,,,
之後d野食全部我都唔食得,,,
d糕餅有朱古力係度,,,
其他得番炸既野食,,,
醫生話我唔食得,,,
結果我都係飲盒野算喇,,,
之後幫miss leung放野食物係102室,,
之後同佢,佢既同學傾一陣,,,
之後我5點幾制去德福搭車,,,
之後搭搭下車,,,慧欣打黎,,,
之後傾左一陣,,,
之後我就到屋企,,,
返到屋企,,,
我媽咪返左教會,,,
得番呀爸,,,
之後出左去買喇叭,,,
因為舊個個壞左,,,
之後睇書,,,
近排唔知做咩係咁睇書...
今日喉嚨開始又唔係好掂,,,
我都可以戒飲凍野,,,
但係最大問題係我好難戒辣,,,
睇黎有排病,,,
kekeke,,,
miss chan把聲都唔知點,,,
希望佢會無事喇,,,
因為對老師黎講,,,
把聲係好重要架,,
而家把聲又唔係成日可以出到聲,,,
對佢好大打擊,,,
唔知會點而對尼!?
聽日Mother's day...
唔知有咩為mother做既尼...
我真係諗唔到喇,,
惟有乖d喇,,,
^^
無形禮物,已是一份無價的禮物....
TvT"
|
|
刊登時間︰2007-05-12 10:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|

|
2007 年 5 月 11 日 星期五 | |
|

Feel little sick,,, |
|
今日又係唔知做咩,,,
食完早餐係咁咳,,,
之後返學係咁睇書,,,
每一日身體都有變化,,,
時好時壞,,,
之後上英文,,,
過左去511室做練習,,,
之後P.E堂分左d人,,,
我地去左禮堂,,,
而其他既人就去攀石,,,,
之後我地搞好哂喇就打羽毛球,,,
4個人唔係傻笑就唔知做咩...
之後愈打愈勁,,,
miss chan過黎都唔理住,,,
係咁打,,,
下次去打番場都得喎,,,
kekeke,,,,
之後上通識..
俾miss au嚇死左...
佢同我講今日要匯報,,,
原來係下星期一,,,
嚇得我呀,,,
之後上數學..
覺得都ok呀,,,
起碼唔悶先喇,,,
之後上設另,,,
整番個投石車,,,
之後上中文堂,,,
miss教"團年飯"...
好似係lee個名,,,
之後完左就拾野,,,
跟住落去放野,,,
之後搵miss,,,
之後落去合唱團,,,''
之後有得休息,,,
咁我就去搵miss li...
搵到佢,,,同佢講左一陣,,佢就出去買野,,,
之後落番去,,,
練到5點幾左右,,,
之後係7-11買麵食,,,
當dinner,,,
kakaka,,,,
聽日要合唱團喇,,,
又無得返教會喇,,,
miss chik今日發燒,,,
希望佢快d好番喇,,,
>.<"
|
|
刊登時間︰2007-05-11 10:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 5 月 10 日 星期四 | |
|

I feel bad today,,, |
|
尋日都早訓左,,,
今日返學校,,,
唔知做咩係有d咳,,,
好似今個星期都係咁,,,
唔知又咩事尼!?
今日頭個兩堂係咁改正,,,
之後數學照常上堂,,,
之後上家政,,,
因為miss無返,,
有d覺得好采,,,
因為我唔記得帶圍裙,,,
不過miss病係一件慘事,,,
因為miss唔會好似我地咁有咁多時間休息,,
之後我係咁睇書,,,
食飯喇,,,
食食下飯...
miss li上左黎,,,
同我地班照大合照,,,
之後同佢傾下計,,,
之後上I.S堂,,,
我聽到miss chan把聲已經唔掂喇,,,
有d擔心佢,,,
而且仲話兩個月之後做手術,,
岩岩做左手術都有一個月左右,,,
咁快就要再做多次手術,,
願主保守佢喇,,,
之後上中文堂,,
要作書信,,,
係咁排番file既次序,,,
搞到miss戴都唔知嬲好定笑好,,,
之後唐老鴨話無測驗,,,
之後好似推哂d責任係我地科長度喎,,,
超無奈囉,,,
明明miss講左N咁多次話無個份就影印一份,,,
仲之要齊...
但係而家都仲未影印到返黎,,,
之後作作作,,,
放學喇,,
其實我都未作完,,,
之後攞d file落去,,,
之後搵miss man,,,
傾左d野,,,
咁我就走喇,,,
之後4點幾返到屋企,,,
咁緊係喇喇聲開電腦打一陣機先喇,,,
之後睇下電視,,,
比著平時,,
一定忙到無聲出,,,
而家都無咩功課,,,
鬆一口氣,,,
總算可以休息下喇,,,
kekeke,,,
好想快d到聽日呀,,,
因為放左學可以返屋企訓耐d,,,
因為我係一個好鍾意訓覺既人黎架,,,
kakaka,,,,
|
|
刊登時間︰2007-05-10 09:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 5 月 9 日 星期三 | |
|

My head is hurting,,, |
|
尋日11點幾訓,,,
已經比平時早左好多,,,
今日起身頭痛,,,
返到學校都仲痛緊,,,
食左藥都無用,,,
一路上堂都唔係咁舒服,,,
痛都唔想諗野,,
痛到想訓覺,,,
痛到想咩都唔做,,,
但係lee d野有可能咩!?
做到一時,做唔到全部時間,,,
之後好多堂都係咁改正...
對簿,,,
我都唔係好想做喳,,,
因為個頭真係好痛,,,
成身好累,,,
上數學堂,,,
miss同我地講lee日係最後一日教你地班,,,
仲講埋d心底話呀,,,
不過覺得時間真係過得好快,,,
咁就一個月,,,
之後上art,,,
塗顏色,,,
'條校裙掂到d顏料,,,
好似話洗唔到架,,,
嗚,,,
之後訓學去左搵miss li...
傾左唔知幾耐,,,
之後一齊走,,,
之後我同polly去搭車,,,
個頭都係仲痛,,,
返到屋企係痛到咩都做唔到,,,
好想訓覺,,
我都唔係好明...
我尋日早訓,但係反而仲累,仲無精神,,,
奇怪!!
*v*" |
|
刊登時間︰2007-05-09 08:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 73 | »
|