| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 5 月 24 日 星期四 | |
|

Sad day,,, |
|
今日係我舅父既葬禮,,,
我表妹佢地去領完遺體之後黎我屋企,,,
食飯,,,
尋日係網度睇到喜e既留言,,,
有d覺得唔係好岩,,,
之後開電腦,,,
miss chan問我,,
有無睇呀,,,
我話有呀,,,
佢問我係咪全班既感受..
我話唔係呀,,,
half喇...
但係miss愈講愈灰...
我就同佢開解...
好采佢明白..無辭職...
之後整埋d野...
就出去喇
之後去百佳買水...
之後搭車去...
之後由7點至8點幾...
超快...
之後8點幾走,,,
搭車返屋企..
勁累,,,
聽日請左假...
可以休息下...
^^
|
|
刊登時間︰2007-05-24 10:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 5 月 23 日 星期三 | |
|

It not comfortable... |
|
今日7點幾起身,,,
超難起身呀....
搞左1分鐘左右,,,
免強喇,,,
之後返學,,,
超累,,
先搵miss lo,,,
咁岩見到miss au,,,
俾左隻USB佢...
之後同miss lo講番我睇醫生d野,,,
之後我上返去...
仲以為今日唔駛係操場度早會,,,
因為見到地下都幾濕下架,,,
之後我地班有英文分享,,,
幾好呀,,,
之後上班主任堂,,,
其實我都唔知發生咩事,,
之後話上性教育堂,,,
防止我地會做,,,
因為我地唔夠18歲,,,
之後講comdom既歷史...
點樣去性交,,,
點樣用喇,,,
仲同我地講,,,
拍拖唔係講玩架,,,
真係付出自己既愛俾人...
之後上B.F堂,,,
整好d file佢,,,
之後上英文,,,
我都係今日先記得要dictation,,,
都唔知合唔合格架,,,
之後上中文,,,
派野,,,
出黎朗讀,,,
之後上I.S堂,,,
自己好驚答問題,,,
之後食飯,,,
完左就上數學,,,
係咁collection簿,,,
之後art堂因為呀sir無返,,,
之後miss ma上,,,
我地嘈到柝天,,,
俾miss話,,
,之後miss chik上,,,
話進行一個公民及國情教育組所辦既問答比賽,,,
之後我地組not win,,,
之後放學拎d簿落去簿櫃,,,
之後搵miss chik,,,
問番d功課,,
之後搵miss au攞番隻手指...
之後走喇,,,
我遠見到Ryan,,,
不過我同嚴潤去7-11買野,,,
之後我去搭車,,,
見到佢,,,
同佢講左一陣,,
之後我過去等小巴,,,
之後4點8左右黎一架,,
之後落車既時候,,,
有個阿伯話個傭人留左野,,,
之後我問佢,,係咪個個呀,,,
佢話係,,,
之後我幫佢追個個人,,,
之後都俾左佢,,,
佢同我講thank,,,
不過我同佢講,,,你要多謝就多謝呀伯喇,,
之後個心忽然開心左,,,
因為幫到人地,,,
^^
之後返屋企,,,
超熱..
所以我去左沖涼洗頭,,,
relax,,,
但係今日都唔太舒服,,,
因為背部好痛,,,
坐一陣都覺得好辛苦,,,
都唔知自己想點呀,,,
手又痛,,,腳又痛,,,
莫非我未老先衰,,,
|
|
刊登時間︰2007-05-23 07:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|

|
2007 年 5 月 23 日 星期三 | |
|

cry,,, |
|
今日同樣好累,,,
之後返到學校,,,
累到無人有呀,,,
之後上堂...
第一堂係I.S,,,
上左一陣,,,
落去實驗室...
之後上宗教,,
miss無返,,,
之後我地做自己野...
之後上數學,,,
又係咁無聊,,,
之後小息,,,
跟住上英文!!
之後有時幾好笑既,,,
之後上音樂,,,
今次考singing,,,
驚驚地,,,
不過都考完喇,,,
全班考哂,,,
之後上中文,,,
之後放學,,,
去左choir,,,
到5點幾,,,
要背歌詞,.,,,
都唔知點算好呀,,
成堆,,,
苦笑,,,
之後6點幾返到屋企,,,,
喇喇聲做哂d功課佢,,,
做完喇,,,
之後搭車出去觀塘...
之後買左個麵包食,,,
之後上去禱聚,,,
之後到代禱..
我講我舅父既野,,,
為到我屋企人禱告,,,
另外都為我身體禱告,,,
因為尋日覆診,,,
Dr.話懷疑我背部既軟骨發炎,,,
要等下次覆診先知,,,
係我講講既下既時候喊左出黎,,,
唔知點解,,,
完左之後,,,
d弟兄姊妹都同問候我,,,
我心情都好左d,,,
^^
之後搭車打俾鳳鳳...
佢話我講我自己d野之前,,,
講番我d感恩既事,,,
好考我呀,,,
之後我都有講到既,,,
唔係難諗既,,,
但係我好易唔記得左,,,
kaka,,,, |
|
刊登時間︰2007-05-23 06:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 5 月 21 日 星期一 | |
|

To draw blood... |
|
今日都係超眼訓,,,
之後返到學校...
天氣唔穩定,,,
所以唔駛係操場度早會,,,
之後班主任堂完左,,,
上第一堂
miss au無返,,,
呀sir話自由活動,,,
之後上通識...
我要去睇醫生喇,,,
之後等車都搞一大輪,,,
之後去到已經遲左,,,
不過都無咩既,,
之後等左一陣,,,
之後見醫生,,,
我係咁講我有邊度痛...
之後照x-ray,,
之後再見醫生,,
之後要抽血,,,
超痛,,,
傷口有d腫,,,
無咩既,,,
之後返到學校已經1點4喇,,,
之後搵埋班主任,,,
之後問我,,
你隻手做咩呀,,,
我話抽血呀ma,,,
佢地話,,,
郁下佢呀,,,
痛到...
之後再搵社工,,,
之後上番去,,,
之後上I.S堂...
其實我都未食lunch,,,
嗚,,,
之後上英文,,,
睇圖書同埋做書,,,
之後完左,,,
我搵Ryan同佢傾計,,
之後佢話,,,
take care,,,
add oil...
take a reat,,,
kaka,,,
我會盡量多d休息架,,,
之後就去范姑娘度,,,
之後係個度開餐..
佢超眼訓,,訓左,,,
之後一齊走,,,
之後返屋企...
勁累,,,
之後訓陣,,,
累到無人有呀,,,
嗚
聽日考music,,,
應該唔會咁快到我呀ma,,,
考唱歌呀,,,
好驚驚呀...
聽日照計都返到禱聚,,,
keke,,
唔好落雨喇,,,
而家唔係好鍾意雨喇,,, |
|
刊登時間︰2007-05-21 08:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 5 月 20 日 星期日 | |
|

See Dr.,,, |
|
今日遲左起身...
之後9:30am返到去,,,
之後聚會,,,
忽然個肚都d痛,,
不過過左一陣就無咩事,,
但係咁頭痛,,
好討厭,,,
之後完左去左美食坊度食野,,
之後同呀ca,雪花,欣庭...
行去圖書館,,,
之後補領圖書證,,,
跟住行去尚德,,
成對鞋濕得超勁,,,
之後返到去,,,
超無聊,,,
之後8點幾我自己走左,,,
因為我要趕返屋企做功課同埋整ppt,,,
之後9點幾返,,,
之後開始我既野喇,,,
咁岩miss li有上線,,,
同佢講左一陣,,,
之後就講byebye,,,
咁我就做野喇,,,
之後成11點幾先做完,,,
TvT"
無奈囉,,,
聽日睇醫生,,,
睇骨科,,,
其實我都唔知點解要睇,,,
>.<" |
|
刊登時間︰2007-05-21 12:18 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 73 | »
|