| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 4 月 26 日 星期四 | |
|

Go out a classroom,Go other place,, |
|
今日6點幾起身,,,
不過再訓過,,,之後出去搭車返學,,,
超眼訓,,,
累都無人有呀!!
第一堂要去電腦室,,,]
之後上普通話,,,
跟住上數學,,,
之後有兩堂家政...
之後lunchtime
諗番要同楊定鋒坐,,,
睇黎我成績無得救喇,,,
同左miss講,,,唔知miss會唔會調位,,,
之後落去集合,,,
去參觀,,,
之後4點幾先返黎,,,
已經叫快喇,,,
之後同polly放學,,,
之後返屋企,,,,
之後係咁做功課,,,
做完喇!!
哇卡卡卡,,,
奸笑中....
TvT"
|
|
刊登時間︰2007-04-26 07:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 4 月 25 日 星期三 | |
|

Miss chan,thanks for you... |
|
今日遲左起身,,,
嗚,,,
之後今日第一堂上基商,,,
ok喇,,
之後上英文,,,
我同呀mi係咁答,,,
攞到積分,,,
^^
之後上中文堂,,
要測驗,,
做唔哂,,,
仲有最尾,,
好驚唔合格,,,
之後上I.S堂,,,
我發覺miss chan唔係咁架,,,
係我諗多左,,,
係我誤會左佢,,,
我lunchtime去搵miss chan同佢講sor,,,
同埋同佢解釋,,,
佢原諒我,,,
^^
之後上數學,,,
對番工作紙...
之後上art,,
又黎過,,,
超dirty,,,
之後放學同polly放,,,
之後4點幾返到屋企...
今日好奇怪,,,唔想訓覺喎,,,
kakaka,,,
之後上網,,,
咁緊係休息下喇,,,
得一樣功課,,,
係學校做左...
TvT"
聽日要去參觀,,,
其實我想問點解係就黎要交既時候先去尼,,,
我地組已經去左藥物資訊天地...
差唔多做完,..
超無奈,,
去下都無壞,,, |
|
刊登時間︰2007-04-25 07:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 4 月 24 日 星期二 | |
|

My heart is hurt,,,Do you know that!? |
|
今日6點幾就起左身,,,
之後7點3左右出去,,,
同mary,君君一齊返學...
之後去到課室,,,
有冷氣,,,,
不過我同polly都要落去搵Ryan...
之後練多幾次,,
之後話驚落雨...
唔駛係操場集隊...
不過我地同樣都要講story-telling,,
雖然個心好驚...
但係都平安咁完左...
上第一堂既時侯,,,
上I.S堂...我個心開始唔想上,,,,,,
因為我唔想個心又痛苦過,,
不過都要上架,,,
之後上倫宗堂,,,
遲左交,,,
好采唔駛罰..
之後上數學,,,
我開始專心番,,,
因為如果我再係咁....
對我無幫助,,,反而咩都唔識...
所以我決定由而家起每一堂都專心上,,,
努力!!
之後上英文,,,對番d worksheet....
之後上音樂,,,
開始有d眼訓,,,
不過我都無訓到,,,,
之後上中文既時候話要聽講座,,,
所以唔駛上堂,,,
雖然學到野,,,
但係而家連抒情文都未開始教..
我驚會跟得好快...
放學返去課室,,,
影返d野..
之後5點幾左右走,,,
超大雨,,,
有傘都無用,,,
都濕哂咁喇...
之後去搭小巴返屋企,,,
我大約6點幾左右返到屋企...
我好眼訓,,,
同埋我都要整好個ppt佢,,,
所以就無返教會,,,
Maybe到6月左右先返,,,
因為都要加緊溫書...
星期六有個競技日...
唔係太想去,,,
諗住返教會,,
點知,,,,
算!,下次返都一樣啫,,,
^^
聽日已經係星期三喇,,
又唔知會點尼,,
聽日中文要測驗,,,
好驚驚呀,,,
驚唔合格,,,
因為今日先同我地講,,,
T,T" |
|
刊登時間︰2007-04-24 11:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 4 月 23 日 星期一 | |
|

Hate!? |
|
尋日12點幾訓...
今日6點幾起身,,,
好累呀,,,
之後7點2左右..
出左去,,,
同mary同君君一齊搭的士,,,
一人5蚊,,
之後返到學校喇喇聲上課室放野...
之後衝落黎拍片...
之後上番去...
之後因為今日落雨,,,
所以就無落去操場,,
之後上堂,,
開始好悶,,
因為好多堂都係兩堂兩堂咁上咁,,,
我忽然間好憎上I.S堂///
因為無論我點樣舉手,miss都無理過,,,
由下學期開始已經係咁,,,
每一次上堂個心超痛,,,
雖然我係一個好易睇到人地諗咩既人...
但係lee次我真係唔明白點解呀!!
最緊要既係俾miss話要罰個時,,
好想cry,,,
根本我就每堂用個心去上,,,
結果得到d咩呀,,,
我發覺原來係無用架,,,
好似俾人,,,
唔知點講,,
我已經開始對I.S放棄,,,
Hate...hate...HaTe!!
之後終於去到放學喇...
之後練野...
嘩!!好驚聽日呀!!
唔知聽日多唔多功課..
如果小功課可能會返教會....
之後都要開始溫書喇..
雖然怏左d,,,
不過分開黎溫會好d架...
聽日要表演,,
心情有d緊張,,,
>.<" |
|
刊登時間︰2007-04-23 08:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 4 月 22 日 星期日 | |
|

TrIeD! |
|
尋日1點幾訓,,,'今日8點幾起身..
遲左返晨巾...
之後我個樣超累,超眼訓...
表面上好似無咩野...
但係我就實質係好唔掂,,,'
聽信息又黎過,,,
訓!!不過都無訓,,,
之後去食飯...超好笑..
之後我就去左mk買野...
之後返屋企...
勁驚...
因為無交到野上去,,,
不過原來太大喇...
所以我有得解釋喇...
之後放鬆d喇...
聽日又係咁忙喇...
真係要好好安排時間喇!!
今日諗住早d訓...
聽日有好既精神!!
上堂,,,
^^...
|
|
刊登時間︰2007-04-22 06:21 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 73 | »
|