| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 5 月 3 日 星期四 | |
|

Hate it,,,, |
|
近排我都唔知咩事,,,
成日頭痛,,,
但係miss chik唔俾我食藥,,,
雖然我知佢為我好,但係唔食既話,,,好影響上堂...
嗚嗚,,,
之後無食到,,,
之後上堂,,,
第一堂通識要測驗,,,,
之後miss au都唔知借左普通話堂幾耐時間,,,
之後本身要測驗架ma,,,
不過宣佈報名參加音樂學會既活動...
我地成二分一學生落左去,,,
就改左放學測,,,
仲以為遲d測,,,
之後返黎都食飯,,,
之後上數學,,,
明明地miss講咩..
之後上中文,,,
一上堂又話姚學智,,,
佢成日欠交,,,
俾佢激死,,,
之後放學留堂,,,
就係我一時唔記得帶本I.S 1A作業,,,
咁就,,,
自己都唔記得左帶,,,
之後就走,,,
.....
好眼訓呀,,,
腳又痛,,
無奈,,,
TvT"
|
|
刊登時間︰2007-05-04 10:34 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 5 月 2 日 星期三 | |
|

Can I get a long time to sleep!? |
|
尋日係咁做功課,,,
係咁做專題,,,
做到3:00a.m...
超累,,,
好眼訓,,,
之後6點幾起身,,
訓得個3.5 hrs
從來未試過...
我仲以為上堂會訓著,,,
不過都無訓到,,,,
不過個樣超唔掂...
好似就黎死喇,,,
之後lunchtime
見到Ryan,,,
同佢傾左一陣,,,
又學下點講英文...
kaka,,
講左一大堆英文,,,
嚴潤都唔明我講咩..
好簡單喳ma,,,
之後上堂,,,
上數學又好似發夢咁,,,
好眼訓呀,,,
上art堂,,,
超dirty,,,
嗚,,,
今日一定早訓,,,
如果唔係,,,
聽日就會變成熊貓喇,,,
kekeke,,,
miss chan因為我地班而又出唔到聲,,,
唔知佢又點尼,,,
好似話今日睇醫生,,,
希望佢唔駛做多次手術喇,,
miss chan,,,
加油呀,,,
不過我自己覺得行完山之後成班都好似無咩改變,,,
Never give up!加油miss chan.. |
|
刊登時間︰2007-05-02 09:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 4 月 30 日 星期一 | |
|

Hiking,,,So hard!! |
|
今日係一個好緊張既日子,,,
因為我地班有班活動呀!!!
就係hiking,,,
今次都係係我行山咁耐最辛苦既一次,,,
lee個活動係要我地團結,,,
所以有福同享,有難同當..
食完lunch之後...
呀sir話我地邊個踏死左d小動物,,,
之後我地無事既人都要跑,,
岩岩食完飯喳喎,,,
係咁跑15個圈,,,
胃痛得好利害,,,
加上又有頭痛,,,
都係唔好講喇,,,
之後係咁行,,,
2~3個鐘到...
番返學校,,,
我行既時候拉到條筋,,,
超痛,,,
行路都痛...
之後返到學校拉筋,,,
本身以為無咩事喇,,,
點知一路行一路痛...
之後返到屋企都已經7:00喇,,,
嗚,,,雖然就話係對身體好,,
但係而家真係痛到行路都要忍住行,,,,
下次行山可唔可以chose一個好d既地方呀!! |
|
刊登時間︰2007-05-02 07:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 4 月 29 日 星期日 | |
|

Vented,,, |
|
尋日唔係幾開心,,,
返到學校咩都唔想玩,,,
只係想坐係度諗,,,
完左之後,,,
我同嚴潤一齊去德福,,
之後行一陣,,,
咁就返屋企喇...
返到黎第一時間打機,,,
係咁發洩,,,發到12點幾先肯停,,
講真呀,,,我真係唔想咁絕架,,,
但係此終係我拖你地落水,,,
而家就算我點講都無用喇,,,
長痛不如短痛,,,
倒不如做番同學算喇...
咁樣雖然解決唔到問題,,,
但係起碼大家見到面既時候唔會,,,
唔知點講,,,
今日超眼訓,,,
尋日1點左右訓,,,
7點幾起身...
就黎做熊貓架喇,,,
之後8點9返到去,,,
陣係見到1個弟兄,,,
咁我都去幫手喇,,
之後開始晨巾..
之後幫手整埋d野...
之後聚會開始喇,,,
到左信息既時候,,,
又頂唔順,,,
超想訓,,,
不過都無訓到,,,
今日共膳都唔知呀,...
sonia提我先知,,,
之後食完,,,1點幾走喇,,,
之後又唔想咁快返屋企,,,
咁未過左去旺角,,,
行左陣,,,
買左小小野...
之後就搭小巴返黎,,,
返到黎我又係咁打機...
打機打到頭痛,,,
我有d驚聽日會病,,,
因為今日淋過雨黎,,
次次我淋親雨都會病,,,
唔知今次會唔會尼!?
聽日我地班去hiking...
唔知又會點尼,,,
我估今日會打好耐機,,,
發洩呀!!
>.<"
|
|
刊登時間︰2007-04-29 07:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 4 月 27 日 星期五 | |
|

Can't go to church,,, |
|
今日係星期五,,,
係一個星期最尾,,,
今日6點幾起身,,,
之後7點幾出門口,,,
超累,,,
好想訓,,,
之後返到去課室門口又未開門,,,
之後見到我地F.1全部入哂去...
得我地未,,,
我地就開始叫,,,
連呀sir,,,
上埋黎話我地,,,
我地又唔起身,,,
無人承認,,,
之後連班主任都知,,,
佢地話...勇於承認自己既過錯,,,
老師係唔會話你架,,,
但係你地又唔承認,,,
之後終於認,,,
之後我地要向呀sir講sor,,,
佢地都接受,,,
之後我地返屋企...
好累呀,,,
今日諗住休息,,,
不過有時間未做功課囉...
^^
聽日有競技日,,
本身諗住返教會架ma,,,
但係點知,,,,
嗚//
今日上P.E堂考排球,,
超痛呀隻手,,,
爆埋微絲血管,,,
而家隻手有d恐怖...
唔知幾時好尼,,,
我仲記得miss chan聽日要去學講野,,,
miss chan!!我精神上支持你,,,
Add oil...
Never give up!
你一定會好番架,,,
^v^" |
|
刊登時間︰2007-04-27 06:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 73 | »
|