| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 5 月 8 日 星期二 | |
|

I don't have healthy boay in my life,,, |
|
好采尋日早訓,,,
今日先無咩眼訓,,,
之後返到學校,,,
又散左,,,
好累,,,
到左班主任堂,,,
係咁collect功課,,,
完左lee堂,,,
我先停落黎,,,
之後上I.S
兩份測驗成績都好理想,,,
之後落去做實驗,,,
全程係咁笑,,,
之後上倫宗,,,
miss au借左堂,,,
對番d測驗答案,,,
成績都ok...
之後上數學,,,
測全等三角形,,,
好采仲記得條式係點,,,
不過都有d錯得幾勁下...
之後2堂英文就落去禮堂進行問答比賽,,,
F.1係我地班win左,F.2係2A班...
之後食飯喇,,,
愈來愈好眼訓,,,
上音樂,,,
本身都好地地,,,
但係突然變左話人堂,,,
雖然係有道理,但係唔好浪費時間呀,,,
咁就無左一堂,,,
之後中文測2個,,,
一.自習篇章,二.聆聽
應該合格掛,,,
之後放學要去合唱團,,,
之後5:30p.m放,,,
之後過去312室做埋個ppt佢....
做到7點左右,,,
跟住欣庭打黎問我返唔返教會,,
我話唔返喇,,,
因為我仲要返屋企食飯同埋做其他野..
之後返到屋企...
成身散哂,,,
無力...
完成左ppt,,,
鬆一口氣,,,
但係匯報又點尼,,,
唔知呀,,,
陣係想訓覺哂,,,
身體已經開始愈來愈捱唔住,,
已經有捱壞既跡象,,,
仲有無得補救!?
>.<"
|
|
刊登時間︰2007-05-08 11:05 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 5 月 7 日 星期一 | |
|

TrIeD!veryvery tried!! |
|
今日都唔知做乜鬼好眼訓,,,
咩野都做得特別慢,,,
我經常性呆左,,,
雖然有聽書,,,
但係都好眼訓,,
雖然心情已經好左d,,,
但係我都係好眼訓,,,
夜學係咁留,,,
之後做通識,,,,
做到6點幾,,,
都覺夜架,,,
但係唔通又我諗哂咩,,,
之後返到屋企,,,
唔諗住訓,,,
再訓會頭痛...
之後係咁做功課,,,
今日都係早d訓好d,,,
keekeekee,,, |
|
刊登時間︰2007-05-08 12:21 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 5 月 6 日 星期日 | |
|

Don't want to say anything,,, |
|
到左今日,,,
出聲都好小,,,
諗住早d起身,,,
點知又遲左,,,
遲左返教會,,,
之後完左同少年人去食飯,,,
自己唔係好想食野,,,
因為我好眼訓,胃口打結,,,
想迫自己食都無用喇,,,
^^
之後搭車過去九龍城搵呀媽..
之後陪佢,,,
7點左右返到屋企,,,
係咁做功課,,,
做完喇,,,
哇卡卡卡,,,
而家好想啞左,,,'
出聲對我唔好,,,
因為心情,,,咩都唔好,,,
TvT" |
|
刊登時間︰2007-05-08 12:17 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 5 月 5 日 星期六 | |
|

Cannot believe,,,  |
|
尋日好地地訓覺...
3點幾家姐急call我,,,
話舅父爆左血管入院,,,
搭的士趕去醫院,,,
睇到佢,,,
個心開始驚佢會離開,,,
之後我地去下面訓,,,
之後朝早上去睇一睇,,,
都無咩事...
之後去7-11食野,,,
食完再上去,,,
之後都見到無野,,,
咁就走喇,,,
行行下,,,醫院打黎話佢血壓好低,,,
捱唔得幾耐,,,
之後11點幾就過左身喇,,,
好快好突然,,,
一夜間就,,,,
真係唔敢相信,,,
之後大家既心情都好down,,,
之後拾下野,,,
自從個日起,我已經唔係好想再食野喇,,,
食野,,,只係為左身體喳..
其實我唔係好想食,,,
而且仲諗緊個個既場面,,,
完全傻左咁,,,
嗚,,,
|
|
刊登時間︰2007-05-08 12:12 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 5 月 4 日 星期五 | |
|

Love raining,,, |
|
今日又再次頭痛..
都係忍唔住食左藥,,,
止左痛,,
kaka...
之後上英文,,,
過左去511室,,,,
之後上P.E堂,,,
要跑九分鐘,,,
目標係18個圈,,,
跑跑下係咁落冒冒雨,,,
之後跑呀跑,,,
終於合格喇,,,
好享受下雨的一刻,,,
之後有4個唔合格,,,
但係要再跑過,,,
我地係咁喊,,,
加油呀,,,
之後我地去陪跑,,,
佢地合格喇,,,
之後上通識...mis au唔係度..
去左旅行,,,
之後miss chik上,,,
之後上數學,,,
又係咁,,,
呀sir要出去聽野,,,
所以無上堂,,,
之後上設另,,
要測驗,,
之後如果做完可似做自己野,,,
我就係咁上網,,,
kakaka,,,
之後中文,,,
又係咁,,,
今日隻左腳唔知做咩超痛...
死死下,,,
唔可以行大大步,,,
會超痛..
嗚嗚嗚...
痛症連續發生,,,
咁點算呀,,,
聽日又點尼,,,
!?
ToT" |
|
刊登時間︰2007-05-04 11:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 73 | »
|