carmen30
暱稱: ╭☆σ﹏ CaRmEn +° 。★.....
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
忍受...
精神欠佳...
心情低落...
情緒化...
痛...
文章分類
全部 (364)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
+==~呀儀~==+ 留言板
charlotte 留言板
jenny's blog
lui lui's blog
miss chan'blog
雪梨茶
慧欣~日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 364
留言總數: 66
今日人氣: 1
累積人氣: 4002
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 5 月 8 日  星期二   晴天



I don't have healthy boay in my life,,,

好采尋日早訓,,,

今日先無咩眼訓,,,

之後返到學校,,,

又散左,,,

好累,,,

到左班主任堂,,,

係咁collect功課,,,

完左lee堂,,,

我先停落黎,,,

之後上I.S

兩份測驗成績都好理想,,,

之後落去做實驗,,,

全程係咁笑,,,

之後上倫宗,,,

miss au借左堂,,,

對番d測驗答案,,,

成績都ok...

之後上數學,,,

測全等三角形,,,

好采仲記得條式係點,,,

不過都有d錯得幾勁下...

之後2堂英文就落去禮堂進行問答比賽,,,

F.1係我地班win左,F.2係2A班...

之後食飯喇,,,

愈來愈好眼訓,,,

上音樂,,,

本身都好地地,,,

但係突然變左話人堂,,,

雖然係有道理,但係唔好浪費時間呀,,,

咁就無左一堂,,,

之後中文測2個,,,

一.自習篇章,二.聆聽

應該合格掛,,,

之後放學要去合唱團,,,

之後5:30p.m放,,,

之後過去312室做埋個ppt佢....

做到7點左右,,,

跟住欣庭打黎問我返唔返教會,,

我話唔返喇,,,

因為我仲要返屋企食飯同埋做其他野..

之後返到屋企...

成身散哂,,,

無力...

完成左ppt,,,

鬆一口氣,,,

但係匯報又點尼,,,

唔知呀,,,

陣係想訓覺哂,,,

身體已經開始愈來愈捱唔住,,

已經有捱壞既跡象,,,

仲有無得補救!?

>.<"

刊登時間︰2007-05-08 11:05 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 5 月 7 日  星期一   晴天



TrIeD!veryvery tried!!

今日都唔知做乜鬼好眼訓,,,

咩野都做得特別慢,,,

我經常性呆左,,,

雖然有聽書,,,

但係都好眼訓,,

雖然心情已經好左d,,,

但係我都係好眼訓,,,

夜學係咁留,,,

之後做通識,,,,

做到6點幾,,,

都覺夜架,,,

但係唔通又我諗哂咩,,,

之後返到屋企,,,

唔諗住訓,,,

再訓會頭痛...

之後係咁做功課,,,

今日都係早d訓好d,,,

keekeekee,,,

刊登時間︰2007-05-08 12:21 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 5 月 6 日  星期日   晴天



Don't want to say anything,,,

到左今日,,,

出聲都好小,,,

諗住早d起身,,,

點知又遲左,,,

遲左返教會,,,

之後完左同少年人去食飯,,,

自己唔係好想食野,,,

因為我好眼訓,胃口打結,,,

想迫自己食都無用喇,,,

^^

之後搭車過去九龍城搵呀媽..

之後陪佢,,,

7點左右返到屋企,,,

係咁做功課,,,

做完喇,,,

哇卡卡卡,,,

而家好想啞左,,,'

出聲對我唔好,,,

因為心情,,,咩都唔好,,,

TvT"

刊登時間︰2007-05-08 12:17 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 5 月 5 日  星期六   雨天



Cannot believe,,, 感動

尋日好地地訓覺...

3點幾家姐急call我,,,

話舅父爆左血管入院,,,

搭的士趕去醫院,,,

睇到佢,,,

個心開始驚佢會離開,,,

之後我地去下面訓,,,

之後朝早上去睇一睇,,,

都無咩事...

之後去7-11食野,,,

食完再上去,,,

之後都見到無野,,,

咁就走喇,,,

行行下,,,醫院打黎話佢血壓好低,,,

捱唔得幾耐,,,

之後11點幾就過左身喇,,,

好快好突然,,,

一夜間就,,,,

真係唔敢相信,,,

之後大家既心情都好down,,,

之後拾下野,,,

自從個日起,我已經唔係好想再食野喇,,,

食野,,,只係為左身體喳..

其實我唔係好想食,,,

而且仲諗緊個個既場面,,,

完全傻左咁,,,

嗚,,,

 

刊登時間︰2007-05-08 12:12 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 5 月 4 日  星期五   雨天



Love raining,,,

今日又再次頭痛..

都係忍唔住食左藥,,,

止左痛,,

kaka...

之後上英文,,,

過左去511室,,,,

之後上P.E堂,,,

要跑九分鐘,,,

目標係18個圈,,,

跑跑下係咁落冒冒雨,,,

之後跑呀跑,,,

終於合格喇,,,

好享受下雨的一刻,,,

之後有4個唔合格,,,

但係要再跑過,,,

我地係咁喊,,,

加油呀,,,

之後我地去陪跑,,,

佢地合格喇,,,

之後上通識...mis au唔係度..

去左旅行,,,

之後miss chik上,,,

之後上數學,,,

又係咁,,,

呀sir要出去聽野,,,

所以無上堂,,,

之後上設另,,

要測驗,,

之後如果做完可似做自己野,,,

我就係咁上網,,,

kakaka,,,

之後中文,,,

又係咁,,,

今日隻左腳唔知做咩超痛...

死死下,,,

唔可以行大大步,,,

會超痛..

嗚嗚嗚...

痛症連續發生,,,

咁點算呀,,,

聽日又點尼,,,

!?

ToT"

刊登時間︰2007-05-04 11:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]