carmen30
暱稱: ╭☆σ﹏ CaRmEn +° 。★.....
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
忍受...
精神欠佳...
心情低落...
情緒化...
痛...
文章分類
全部 (364)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
+==~呀儀~==+ 留言板
charlotte 留言板
jenny's blog
lui lui's blog
miss chan'blog
雪梨茶
慧欣~日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 364
留言總數: 66
今日人氣: 16
累積人氣: 3993
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 5 月 19 日  星期六   雨天



hurting,,,

今日9點幾俾呀媽嘈醒,,,

話去攞護照...

之後去到又話電腦有問題,,,

時間無耐d,,,

之後話可以去食野,,,

之後食完返黎都過左,,,

之後都攞左,,,之後係藍田行下,,

之後搭車去紅磡搵呀姨同表妹,,

之後傾埋d野,,,

睇下個錶,,,

遲到喇,,,

之後搭的士過去尖沙咀,,,

遲左45分鐘,,,

之後完左上去陪談,,,

之後走喇...

無帶傘,,,

之後慧欣話借俾我,,,

之後我話唔駛喇,,,

佢好惡咁同我講要左佢,,,

但係我無理佢,,,

之後佢俾左一個弟兄,,,

之後同我講要喇,,

咁我算喇

諗住唔要傘架ma,,,

之後去到車站對面,,

見到架車,,,

跑呀跑,,,

都係無用,,,

追唔到不得止,,,

仲要成對鞋同埋褲腳濕哂,,,

超無奈囉,,,

之後返到屋企,,,

超累同有d頭痛,,,

今日其實一起身全身都無力,,,,

手都拉住痛,,,

之後都係就住就住架喳,,,

表面睇唔出我有事,,,

但係始終都忍無可忍...

不過都係要頂硬上,,

聽日會落雨呀,,,,

有時love落雨有時hate落雨,,,

都唔知自己想點,,,

kekeke,,,

唔知聽日我起唔起到身,,,

因為超累...

TvT"

刊登時間︰2007-05-19 07:55 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 5 月 18 日  星期五   晴天



what can I chose!?

今日同樣都係最累既時候,,,,

今日起身又頭痛,,,

慘,,,

之後上英文堂,,,

miss同我地講有test,,,

我地話,有咩?

不過都係照測,,,

唔知自己幾多分尼...

之後上P,E堂,,,

分開上,,

我地要攀石,,,

我都話架喇,,,

我畏高呀ma,,,

而且無咩力,,,

之後真係到我喇,,

我係驚到叫左出黎,,,

勁驚,,,

之後完左又頭痛,,,

痛苦,,,

但係無尋日咁痛喇,,,

之後就去訓導室『茶』野,,,

好左d喇,,,

但係都係唔舒服,,,

我唔敢食藥喇,,,

之後數學堂數野,,,

無咩聽到呀sir講咩,,,

之後食完飯,,,

去312室搵miss

polly次次都係咁,,,

唔幫手,,,

走左去,,,

鬼知佢去左邊咩,,,

之後上設另已經好眼訓...

之後鋸野,,,

兩隻手麻痺哂,,,

無力,,,

之後上中文,,,

miss戴超嬲,,,

之後係咁改正,,,

之後放左學幫佢攞野,,,

之後就去左攀石個度,,

見到童軍既隊長..佢問我仲想唔想join,,

緊係有喇,,,

不過要諗真d...

等到miss開完會,,,

之後攞番隻手指,,,

之後返屋企...

超累既一日,,,,

刊登時間︰2007-05-18 07:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 5 月 17 日  星期四   晴天



headache,,,I don't like you,,,

今日7點起身,,,

勁累,,,

之後返到學校先記得要做通識書...

咁緊係喇喇聲做喇...

做哂喇,,,

到班主任堂既時候...

要collection功課,,,

It's untidy,,,

都唔知邊個欠,,,

搞左超耐,,,

之後到通識堂,,,

繼續匯報...

之後上普通話,,,

上次個份測驗我攞得個21分,,,

唔合格,,,

咁考試點算呀!!

之後數學堂test,,,

家政都係度整野,,,

之後上I.S堂,,,

同樣都係有test,,,

不過miss同我地溫一溫先,,,

之後中文堂,,,

miss戴出左去上堂,,,

我地就有d嘈,,,

之後放學要去搵miss 搞番個L.S專題研,,,

做到7點,,,

今日令我憎恨既係頭痛,,,

食左藥都無用,,,

痛到死下死下,,,

嗚,,,

聽日P.E攀石,,,

我畏高架,,,

點算呀,,,

刊登時間︰2007-05-18 01:08 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 5 月 16 日  星期三   晴天



near exam...

今日週會表演完...

當然有d緊張...

^^

其實做老師唔難,,,

做一位好老師就超級難喇,,,

覺唔得尼?

之後上基商,,,

哎呀!!唔記得左溫書呀,,,

連坐我身邊既被稱基商小王子...

佢都話無溫到,,,

但係lee份測驗係計考試分,,,

合格都係好采架喳...

之後上英文,,,

講番"how many", "how much"///

之後講埋現在進行式,,,

因為太易混淆...

之後話要做worksheet,,,

一小息就係咁做做做,,,,

kekeke,,,

做完,,,

之後上中文堂,,,

跟住上I.S堂,,,

幾happy架,,,,

之後食飯,,,

之後上數學堂,,,

第一次見到呀sir嬲成咁架,,,

因為我地係咁嘈,,,

上唔到堂=]"

之後上art堂,,,,

因為張少偉激呀sir,,,

呀sir好火,,,

嬲到發火咁,,,

今日都唔知做咩,,

無奈又煩,,,

無奈就係見到成班開始散哂,,,

我都開始有喇,,,

煩既就係考試,,,

要考9科,,,

我數學最差,,,

英文最勁,,,

中文都ok,,,

其他都ok既,,,

不過普通話就一般喇,,,

好易唔合格,,,

睇黎要俾心機先得喇,,,

仲有15日就考試喇,,,上堂既時間都唔多,,,

要珍惜呀!!

T.T"

 

刊登時間︰2007-05-16 07:16 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 5 月 14 日  星期一   晴天



Take care by myself,,,

今日都係好累,,,

尋日掛住睇書書...

之後返到學校,,,

明顯係輕鬆左好多,,,

之後上堂,,,,

頭個三堂用左黎匯報,,,

我地個組雖然係好順利,,,

但係匯報時間長,,,,

要縮短,,,

合作性都係一般,,,

之後有一組做話劇超好笑...

上數學堂,,,

係咁笑,,,

因為我身邊個個,,,

係咁引人笑,,,

不過佢都有好處...

會同我討論下d數學,,,

之後食飯,,,要食快d...

因為miss chan要開會,,,

之後上I.S堂,,,

都係講番d密度,,,

公式,,,

上英文堂,,,

唔知我做咩事,,,

係咁講野,,,

俾老師話,,

跟住放學,,,

練歌劇...

我做miss,,,

kekeke,,,

做番我平時啫,,,

不過好易忍唔住笑,,,,

而家練得7788喇,,,

不過有一樣野難到我,,,

miss話搵件斯文衫,,,

我而家都頭痛緊,,,

搵到條裙,,,

搵唔到件衫,,,

T.T"

今日都幾得閒,,

因為一樣功課都無,,,

但係聽日中文有dictation...

要溫熟佢,,,

^^

而家要好好咁照顧身體喇,,,

因為身體又發出訊號,,,

證明我要take care喇...

>.<"

刊登時間︰2007-05-14 07:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]