| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 5 月 19 日 星期六 | |
|

hurting,,, |
|
今日9點幾俾呀媽嘈醒,,,
話去攞護照...
之後去到又話電腦有問題,,,
時間無耐d,,,
之後話可以去食野,,,
之後食完返黎都過左,,,
之後都攞左,,,之後係藍田行下,,
之後搭車去紅磡搵呀姨同表妹,,
之後傾埋d野,,,
睇下個錶,,,
遲到喇,,,
之後搭的士過去尖沙咀,,,
遲左45分鐘,,,
之後完左上去陪談,,,
之後走喇...
無帶傘,,,
之後慧欣話借俾我,,,
之後我話唔駛喇,,,
佢好惡咁同我講要左佢,,,
但係我無理佢,,,
之後佢俾左一個弟兄,,,
之後同我講要喇,,
咁我算喇
諗住唔要傘架ma,,,
之後去到車站對面,,
見到架車,,,
跑呀跑,,,
都係無用,,,
追唔到不得止,,,
仲要成對鞋同埋褲腳濕哂,,,
超無奈囉,,,
之後返到屋企,,,
超累同有d頭痛,,,
今日其實一起身全身都無力,,,,
手都拉住痛,,,
之後都係就住就住架喳,,,
表面睇唔出我有事,,,
但係始終都忍無可忍...
不過都係要頂硬上,,
聽日會落雨呀,,,,
有時love落雨有時hate落雨,,,
都唔知自己想點,,,
kekeke,,,
唔知聽日我起唔起到身,,,
因為超累...
TvT"
|
|
刊登時間︰2007-05-19 07:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 5 月 18 日 星期五 | |
|

what can I chose!? |
|
今日同樣都係最累既時候,,,,
今日起身又頭痛,,,
慘,,,
之後上英文堂,,,
miss同我地講有test,,,
我地話,有咩?
不過都係照測,,,
唔知自己幾多分尼...
之後上P,E堂,,,
分開上,,
我地要攀石,,,
我都話架喇,,,
我畏高呀ma,,,
而且無咩力,,,
之後真係到我喇,,
我係驚到叫左出黎,,,
勁驚,,,
之後完左又頭痛,,,
痛苦,,,
但係無尋日咁痛喇,,,
之後就去訓導室『茶』野,,,
好左d喇,,,
但係都係唔舒服,,,
我唔敢食藥喇,,,
之後數學堂數野,,,
無咩聽到呀sir講咩,,,
之後食完飯,,,
去312室搵miss
polly次次都係咁,,,
唔幫手,,,
走左去,,,
鬼知佢去左邊咩,,,
之後上設另已經好眼訓...
之後鋸野,,,
兩隻手麻痺哂,,,
無力,,,
之後上中文,,,
miss戴超嬲,,,
之後係咁改正,,,
之後放左學幫佢攞野,,,
之後就去左攀石個度,,
見到童軍既隊長..佢問我仲想唔想join,,
緊係有喇,,,
不過要諗真d...
等到miss開完會,,,
之後攞番隻手指,,,
之後返屋企...
超累既一日,,,, |
|
刊登時間︰2007-05-18 07:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 5 月 17 日 星期四 | |
|

headache,,,I don't like you,,, |
|
今日7點起身,,,
勁累,,,
之後返到學校先記得要做通識書...
咁緊係喇喇聲做喇...
做哂喇,,,
到班主任堂既時候...
要collection功課,,,
It's untidy,,,
都唔知邊個欠,,,
搞左超耐,,,
之後到通識堂,,,
繼續匯報...
之後上普通話,,,
上次個份測驗我攞得個21分,,,
唔合格,,,
咁考試點算呀!!
之後數學堂test,,,
家政都係度整野,,,
之後上I.S堂,,,
同樣都係有test,,,
不過miss同我地溫一溫先,,,
之後中文堂,,,
miss戴出左去上堂,,,
我地就有d嘈,,,
之後放學要去搵miss 搞番個L.S專題研,,,
做到7點,,,
今日令我憎恨既係頭痛,,,
食左藥都無用,,,
痛到死下死下,,,
嗚,,,
聽日P.E攀石,,,
我畏高架,,,
點算呀,,, |
|
刊登時間︰2007-05-18 01:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 5 月 16 日 星期三 | |
|

near exam... |
|
今日週會表演完...
當然有d緊張...
^^
其實做老師唔難,,,
做一位好老師就超級難喇,,,
覺唔得尼?
之後上基商,,,
哎呀!!唔記得左溫書呀,,,
連坐我身邊既被稱基商小王子...
佢都話無溫到,,,
但係lee份測驗係計考試分,,,
合格都係好采架喳...
之後上英文,,,
講番"how many", "how much"///
之後講埋現在進行式,,,
因為太易混淆...
之後話要做worksheet,,,
一小息就係咁做做做,,,,
kekeke,,,
做完,,,
之後上中文堂,,,
跟住上I.S堂,,,
幾happy架,,,,
之後食飯,,,
之後上數學堂,,,
第一次見到呀sir嬲成咁架,,,
因為我地係咁嘈,,,
上唔到堂=]"
之後上art堂,,,,
因為張少偉激呀sir,,,
呀sir好火,,,
嬲到發火咁,,,
今日都唔知做咩,,
無奈又煩,,,
無奈就係見到成班開始散哂,,,
我都開始有喇,,,
煩既就係考試,,,
要考9科,,,
我數學最差,,,
英文最勁,,,
中文都ok,,,
其他都ok既,,,
不過普通話就一般喇,,,
好易唔合格,,,
睇黎要俾心機先得喇,,,
仲有15日就考試喇,,,上堂既時間都唔多,,,
要珍惜呀!!
T.T"
|
|
刊登時間︰2007-05-16 07:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 5 月 14 日 星期一 | |
|

Take care by myself,,, |
|
今日都係好累,,,
尋日掛住睇書書...
之後返到學校,,,
明顯係輕鬆左好多,,,
之後上堂,,,,
頭個三堂用左黎匯報,,,
我地個組雖然係好順利,,,
但係匯報時間長,,,,
要縮短,,,
合作性都係一般,,,
之後有一組做話劇超好笑...
上數學堂,,,
係咁笑,,,
因為我身邊個個,,,
係咁引人笑,,,
不過佢都有好處...
會同我討論下d數學,,,
之後食飯,,,要食快d...
因為miss chan要開會,,,
之後上I.S堂,,,
都係講番d密度,,,
公式,,,
上英文堂,,,
唔知我做咩事,,,
係咁講野,,,
俾老師話,,
跟住放學,,,
練歌劇...
我做miss,,,
kekeke,,,
做番我平時啫,,,
不過好易忍唔住笑,,,,
而家練得7788喇,,,
不過有一樣野難到我,,,
miss話搵件斯文衫,,,
我而家都頭痛緊,,,
搵到條裙,,,
搵唔到件衫,,,
T.T"
今日都幾得閒,,
因為一樣功課都無,,,
但係聽日中文有dictation...
要溫熟佢,,,
^^
而家要好好咁照顧身體喇,,,
因為身體又發出訊號,,,
證明我要take care喇...
>.<" |
|
刊登時間︰2007-05-14 07:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 73 | »
|