carmen30
暱稱: ╭☆σ﹏ CaRmEn +° 。★.....
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
忍受...
精神欠佳...
心情低落...
情緒化...
痛...
文章分類
全部 (364)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
+==~呀儀~==+ 留言板
charlotte 留言板
jenny's blog
lui lui's blog
miss chan'blog
雪梨茶
慧欣~日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 364
留言總數: 66
今日人氣: 9
累積人氣: 4030
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 6 月 23 日  星期六   晴天



A prayer...

今日8點幾起身,,,好眼訓呀,,,

之後去金鐘,,,嘩,,,咁遠架,,,

跟住搞左一大輪既野,,,

之後就去旺角食飯,,,,

之後去行街,,,諗住買波鞋...

因為真係爛左,,,咁我都唔想架,,,

但係都無買到,,因為唔岩我心水,,,

之後行去旺角中心...諗住買袋,,

細d既袋,,,方便我呀ma,,,

之後點知,,,遲到喇,,,

喇喇聲同表妹衝返去教會,,,

不過其實都遲架喇,,,

不過唔去仲衰過遲到,,,

我地都有到既,,,

今日既主題係"禱告的能力"///

聽左陣,,,真係覺得係咁,,,

禱告真係有佢既力量呀,,,

之後介紹下個計劃,,

不過一定要次次都返到,,,

咁我未必得喇,,,我都唔知會有咩事發生既,,,

而且我既時間唔係我管理架,,,

kaka,,因為我都唔知個日會忙咩,,,

所以都無打算去參加,,,

之後分組,,,照舊大家都係咁講下自己既近況,,,

咁岩就有個姊妹,,佢怕呀媽唔俾佢去,,

但係慧欣同佢講個見證,,咁我都有,,,

咁我都有講到既,,之後講左d禱告既野,,,

之後我就唔知點講我lee件事俾呀媽知,,

因為我驚佢又擔心我,,,唔知點算好呀,,,

另外,喉嚨個方面喇,,,如果再唔理,,

一定會仲衰,,,(我覺得)

之後小六派位喇,,之後就禱告喇,,,

完左之後,,,大家各有各玩,,有講有笑,,,

kaka,,之後我要去表妹屋企,,,

有d唔係好想去,,,之後我又諗番既朋友個件事,,,

咁就搵sonia傾下,,佢話,,,多d去禱告,,,

把lee d野交俾神,,,咁岩佢地派緊傳單,,,

仲有一個姊妹未派,,,sonia就話,,,

幫佢禱告呀,,咁就幫左佢禱告,,

咁真係派左,,,好開心..

因為佢要做野,,所以就掛線...

之後就行街...忽然覺得個頭好痛,,,

好唔舒服,,之後返到表妹屋企,,

仲累,,,仲頭痛得利害,,,

唔知點解,,,走既時候都係咁,,,

之後見到巴士就係咁追,,,

跟住係架車度咳,,唔知咩事...

之後個頭仲痛,,無奈,,

又無帶藥係身,,,因為諗住無咩事,,,

咁咪唔帶囉,,,,,禱告喇,,,

聽日同樣好早起身,,

不過我習慣左,,,^^

刊登時間︰2007-06-23 11:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 6 月 22 日  星期五   晴天



Finish Exam,,,

今日係新既開始,原因係我已經完成左考試..

就算考試的成績如何,我都唔會再理,,,

忘記背後,努力向前嘛,,,

將lee d既煩惱放底,,,迎接暑假既來臨,,,

放左學之後,,好似成身鬆哂咁,,,

kaka,,因為已經考完試喇,,,

之後行陣街街,,因為唔想咁快返屋企...

之後去7-11食野,,我照舊食腸粉,,,

跟住同嚴潤行去德福,,,見到mary佢地,,

佢地就say hi,,但係我個心覺得好反感,,

唔知點解...佢對我既傷害實在太深喇,,,

我無法接受到呀,,,之後行去ok,,

陪嚴潤食野,,之後我地就去搭車,,,

之後我返到屋企,,,好累,,,

好眼訓,,,不過係正常既,,

考試都過左喇,,舒服好多喇,,,

諗住今日去街,,,點知呀媽話去T.K.O..

我唔想去,,就留係屋企訓覺覺豬,,

但係好熱,,開左Fan都無用,,,

oh my god,,,係咁流汗,,,

之後5點幾起身,,,之後開電腦,,,

上下網,,,不過仲係好眼訓,,

但係都唔好訓喇,,等陣夜晚訓唔到仲慘喇,,,

之後食野,,飲野,,不過我都要睇喉嚨做人,,

因為我喉嚨仲痛緊,沙緊,,,超唔舒服,,,

飲暖水係好d,,但係短暫既舒服係無用架ma,,

所以就要諗方法喇..但係其實咩方法都無用,,,

而家惟有樂觀d喇,,開心d對我喉嚨會好d,,

kaka,,聽日要去金鐘,,其實唔係咁想去,,

因為我想去行街ma,,^^,,,

刊登時間︰2007-06-22 11:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 6 月 21 日  星期四   晴天



LaTe To ScHoOl...

今日我竟然遲左起身,,,8點鐘起身,,,

我就喇喇聲衝落去,,,今次真係無辦法...

就去搭的士,,但係我我踏入門口既時候,,,

打鐘,,,我既感覺好似判左死刑咁,,

忽然之間,,好想喊,,因為我升中學以來,,,

我都未試過遲到架...之後就入左學校喇,,

之後登記..之後個miss叫我打電話,,,

我點打呀,,我呀媽呀爸聾啞架,,,

講講下,,咁就喊左出黎喇,,,

因為我真係未試過係中學遲到,,

而且我自己唔想遲架,,我都唔知點解自己會唔醒,,,

之後返上課堂,,我個心仲係埋怨緊自己...

之後考試喇,,份試卷易做,,因為係I.S,,,

kaka...之後考完喇,,咁就同嚴潤佢地行街街,,,

之後去7-11食野,,我今日食d清d既野,,,

我就食腸粉,,,成日食撈麵都會肥喇,,

而且我喉嚨痛中呀ma,,所以都係唔好食喇,,

之後同嚴潤行去德福,,,之後話去買雪糕or雪條..

我又忍唔住食左,,,我知衰都無用,,其實痛左咁耐,,

會唔會傷喉嚨架尼??連我都唔知呀!!

之後搭小巴返屋企,,,跟住返到屋企之後,,,

好累,,,好眼訓呀!!但係又唔想訓覺覺豬wo..

所以都係無訓到,,,只係係度玩電腦,,,

之後2點幾食野,,,本身諗住唔食,,

不過都食下喇,,,但係又想唔食麵..

所以就食燒賣喇,,↓兩幅相都係燒賣,,係咪好想食尼??

跟住玩電腦...飲左包野飲,,,

之後打返去小學搵個miss...hehe,,,

之後上網,,,聽日考英文,,,少少驚喇,,,

因為lee科係最後既一科,,,要俾心機考試呀!!

之後都唔知去邊好,,因為要問呀媽架ma,,

每日都係咁悶架,,,不過遲d就會好d架喇,,,

因為暑假呀ma,,,我講得無錯喇,,,

刊登時間︰2007-06-21 04:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 6 月 20 日  星期三   晴天



SoR,,,mArY,i cAn Not MaKe FrIeNd ToGeThEr...

今日都ok早起身,,不過又發現有好大既黑眼圈,,

喉嚨好番d,,證明我既禱告有用,,kaka,,

之後返學,,愈黎愈唔想見到mary...

連我自己都唔知點解??

對佢仲有一d反感,,,唔想再同佢講野...

我都唔知點解會有lee種感覺,,,,

但係佢有d野令我更加反感...

無謂係度講喇,,,因為實在太多既事情令我決定咁做,,,

雖然友誼對我黎講好重要,但係我寧可少朋友都唔想要d咁既朋友呀!!!

今日考中文listening同埋綜合能力...listening我無咁擔心...

因為我做我哂,,最起碼合格先喇,,,但係綜合能力我作文個部分仲差少少就作完,,

作到黎lee度,,就話夠鐘,,我真係好驚唔合格架,,我真係會驚架....

我唔想退步呀,,,我唔想俾呀爸呀媽知我退步左,,,唔知點算...

之後放學,,,同嚴潤佢地行左陣,,,覺得好累,,,但係又俾我見到mary,,

我唔知點應佢,,所以無理到...kaka,,,我都唔想架,係佢迫我咁做架,,,

之後返屋企,,,好眼訓呀,,,不過又唔想訓覺覺豬住,,夜d先喇,,,

之後3點幾4點,,我同左個小miss傾計,,咁岩講開佢,,,

我同miss講,,我真係忍唔到囉,,,係我講心事既時候,佢就話唔得閒,,

到我唔得閒既時候,又話要講心事,,我已經諗左你感受先喇,,

咁你仲想點呀,,,我次次都係聽你既傾訴,,,但係你自己唔肯俾人開解你,,

咁我點幫都幫唔到你架ma,,,我已經幫左你好多,,但係你就唔聽,,

咁咩人都幫唔到你架,,,連神,人都幫唔到你,,,因為你自己唔放開,,,

之後火滾之後,,,我玩電腦....咁就無事喇,,,但係sor,,,mary...

我同唔到你做朋友,,雖然係咁,,但係唔係你惡就得架喇,,,

人地未必鍾意架...希望你早日知道lee樣野,,改左佢,,

我都有自己既壞處,,,我都要改架,,但係係你改既同時,,

要諗下人地既感受囉,,,唔可以自己顧自己既感受架...

希望你明白喇,,我唔係因為任何人而同你疏離架,,,係因為你自己,,,,

自己諗下呀,,我都唔想你大個之後又係咁呀!!>.<"

刊登時間︰2007-06-20 05:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 6 月 19 日  星期二   晴天



Dragon Boat Festival....

尋日我話會今日會訓覺覺豬,,,

所以今日11點幾先起身..

其實6點幾7點已經起左身喇,,,

超唔想起,,,係返學個時起就岩哂喇.......

之後起身,,發覺喉嚨乾到唔知點咁,,,

之後狂飲水...幫到d,,但係仲係好痛呀!!

oh my god...

之後開電腦,,,係咁玩論壇,,,

無咩特別,,只係係論壇度留下言,,,

傾下計,,毫無特別,,,

之後同人地傾msn,,

係論壇度,,我竟然搵到個好朋友,,,

可以係msn暢所欲言...

我唔透露佢係邊個,,,

只係覺得同佢傾完,,好似舒服左d,,,

唔係話同朋友傾唔開心,,,

只係佢地每一個人各有各忙..

未必可以隨時隨地搵到佢地,,,

之後我傾得差唔多既時候......

2點幾喇喎,,食野先,,,

諗住煮麵,,,天助我也呀,,,

原來尋日呀爸同d同事食"證"既麵係雪櫃,,,

好野!!唔駛煮,,但係老實講,,好油膩呀,,,

但係都叮左囉,,唔通唔食咩,,,

食完又仲招喇...即刻係咁咳,,,

飲水都無用,,,慘硬喇,,,

之後無事,,,跟住又係咁玩,,,

kaka,,,之後上網,,,,

5點幾左右..呀爸返黎,,,

6點幾出去麻麻度食飯,,,

坐係度食飯,,唔想同佢地傾計,,,

唔知點解有lee種feeling,,

之後幫手拾野,,,之後咪坐底囉,,

我其實超唔鍾意係個度食飯,,

咩都要斯文...講野又要大聲...

點大聲呀,,,咁搞法都變無聲喇,,,

之後9點幾返屋企,,,ok累呀!!

返到屋企第一時間開電腦,,,

之後換衫,,,跟住幫手做家務,,,,

成身散左,,,今日係Dragon Boat Festival....

不過我都唔敢食太多粽喇,,因為電視話食得多易患心臟病,,

所以都係唔好食,,為健康著想,,,健康優先,,,

聽日考中文listening,同綜合能力,,,無得溫既,,

之後個兩科都有得溫,,,希望記得入腦喇...

kaka,,,^v^"

刊登時間︰2007-06-20 12:57 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]