| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 6 月 23 日 星期六 | |
|

A prayer... |
|

今日8點幾起身,,,好眼訓呀,,,
之後去金鐘,,,嘩,,,咁遠架,,,
跟住搞左一大輪既野,,,
之後就去旺角食飯,,,,
之後去行街,,,諗住買波鞋...
因為真係爛左,,,咁我都唔想架,,,
但係都無買到,,因為唔岩我心水,,,
之後行去旺角中心...諗住買袋,,
細d既袋,,,方便我呀ma,,,
之後點知,,,遲到喇,,,
喇喇聲同表妹衝返去教會,,,
不過其實都遲架喇,,,
不過唔去仲衰過遲到,,,
我地都有到既,,,
今日既主題係"禱告的能力"///
聽左陣,,,真係覺得係咁,,,
禱告真係有佢既力量呀,,,
之後介紹下個計劃,,
不過一定要次次都返到,,,
咁我未必得喇,,,我都唔知會有咩事發生既,,,
而且我既時間唔係我管理架,,,
kaka,,因為我都唔知個日會忙咩,,,
所以都無打算去參加,,,
之後分組,,,照舊大家都係咁講下自己既近況,,,
咁岩就有個姊妹,,佢怕呀媽唔俾佢去,,
但係慧欣同佢講個見證,,咁我都有,,,
咁我都有講到既,,之後講左d禱告既野,,,
之後我就唔知點講我lee件事俾呀媽知,,
因為我驚佢又擔心我,,,唔知點算好呀,,,
另外,喉嚨個方面喇,,,如果再唔理,,
一定會仲衰,,,(我覺得)
之後小六派位喇,,之後就禱告喇,,,
完左之後,,,大家各有各玩,,有講有笑,,,
kaka,,之後我要去表妹屋企,,,
有d唔係好想去,,,之後我又諗番既朋友個件事,,,
咁就搵sonia傾下,,佢話,,,多d去禱告,,,
把lee d野交俾神,,,咁岩佢地派緊傳單,,,
仲有一個姊妹未派,,,sonia就話,,,
幫佢禱告呀,,咁就幫左佢禱告,,
咁真係派左,,,好開心..
因為佢要做野,,所以就掛線...
之後就行街...忽然覺得個頭好痛,,,
好唔舒服,,之後返到表妹屋企,,
仲累,,,仲頭痛得利害,,,
唔知點解,,,走既時候都係咁,,,
之後見到巴士就係咁追,,,
跟住係架車度咳,,唔知咩事...
之後個頭仲痛,,無奈,,
又無帶藥係身,,,因為諗住無咩事,,,
咁咪唔帶囉,,,,,禱告喇,,,
聽日同樣好早起身,,
不過我習慣左,,,^^
|
|
刊登時間︰2007-06-23 11:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|

|
2007 年 6 月 22 日 星期五 | |
|

Finish Exam,,, |
|

今日係新既開始,原因係我已經完成左考試..
就算考試的成績如何,我都唔會再理,,,
忘記背後,努力向前嘛,,,
將lee d既煩惱放底,,,迎接暑假既來臨,,,
放左學之後,,好似成身鬆哂咁,,,
kaka,,因為已經考完試喇,,,
之後行陣街街,,因為唔想咁快返屋企...
之後去7-11食野,,我照舊食腸粉,,,
跟住同嚴潤行去德福,,,見到mary佢地,,
佢地就say hi,,但係我個心覺得好反感,,
唔知點解...佢對我既傷害實在太深喇,,,
我無法接受到呀,,,之後行去ok,,
陪嚴潤食野,,之後我地就去搭車,,,
之後我返到屋企,,,好累,,,
好眼訓,,,不過係正常既,,
考試都過左喇,,舒服好多喇,,,
諗住今日去街,,,點知呀媽話去T.K.O..
我唔想去,,就留係屋企訓覺覺豬,,
但係好熱,,開左Fan都無用,,,
oh my god,,,係咁流汗,,,
之後5點幾起身,,,之後開電腦,,,
上下網,,,不過仲係好眼訓,,
但係都唔好訓喇,,等陣夜晚訓唔到仲慘喇,,,
之後食野,,飲野,,不過我都要睇喉嚨做人,,
因為我喉嚨仲痛緊,沙緊,,,超唔舒服,,,
飲暖水係好d,,但係短暫既舒服係無用架ma,,
所以就要諗方法喇..但係其實咩方法都無用,,,
而家惟有樂觀d喇,,開心d對我喉嚨會好d,,
kaka,,聽日要去金鐘,,其實唔係咁想去,,
因為我想去行街ma,,^^,,, |
|
刊登時間︰2007-06-22 11:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 6 月 21 日 星期四 | |
|

LaTe To ScHoOl... |
|

今日我竟然遲左起身,,,8點鐘起身,,,
我就喇喇聲衝落去,,,今次真係無辦法...
就去搭的士,,但係我我踏入門口既時候,,,
打鐘,,,我既感覺好似判左死刑咁,,
忽然之間,,好想喊,,因為我升中學以來,,,
我都未試過遲到架...之後就入左學校喇,,
之後登記..之後個miss叫我打電話,,,
我點打呀,,我呀媽呀爸聾啞架,,,
講講下,,咁就喊左出黎喇,,,
因為我真係未試過係中學遲到,,
而且我自己唔想遲架,,我都唔知點解自己會唔醒,,,
之後返上課堂,,我個心仲係埋怨緊自己...
之後考試喇,,份試卷易做,,因為係I.S,,,
kaka...之後考完喇,,咁就同嚴潤佢地行街街,,,
之後去7-11食野,,我今日食d清d既野,,,
我就食腸粉,,,成日食撈麵都會肥喇,,
而且我喉嚨痛中呀ma,,所以都係唔好食喇,,
之後同嚴潤行去德福,,,之後話去買雪糕or雪條..
我又忍唔住食左,,,我知衰都無用,,其實痛左咁耐,,
會唔會傷喉嚨架尼??連我都唔知呀!!
之後搭小巴返屋企,,,跟住返到屋企之後,,,
好累,,,好眼訓呀!!但係又唔想訓覺覺豬wo..
所以都係無訓到,,,只係係度玩電腦,,,
之後2點幾食野,,,本身諗住唔食,,
不過都食下喇,,,但係又想唔食麵..
所以就食燒賣喇,,↓兩幅相都係燒賣,,係咪好想食尼??
 
跟住玩電腦...飲左包野飲,,,
之後打返去小學搵個miss...hehe,,,
之後上網,,,聽日考英文,,,少少驚喇,,,
因為lee科係最後既一科,,,要俾心機考試呀!!
之後都唔知去邊好,,因為要問呀媽架ma,,
每日都係咁悶架,,,不過遲d就會好d架喇,,,
因為暑假呀ma,,,我講得無錯喇,,, |
|
刊登時間︰2007-06-21 04:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 6 月 20 日 星期三 | |
|

SoR,,,mArY,i cAn Not MaKe FrIeNd ToGeThEr... |
|

今日都ok早起身,,不過又發現有好大既黑眼圈,,
喉嚨好番d,,證明我既禱告有用,,kaka,,
之後返學,,愈黎愈唔想見到mary...
連我自己都唔知點解??
對佢仲有一d反感,,,唔想再同佢講野...
我都唔知點解會有lee種感覺,,,,
但係佢有d野令我更加反感...
無謂係度講喇,,,因為實在太多既事情令我決定咁做,,,
雖然友誼對我黎講好重要,但係我寧可少朋友都唔想要d咁既朋友呀!!!
今日考中文listening同埋綜合能力...listening我無咁擔心...
因為我做我哂,,最起碼合格先喇,,,但係綜合能力我作文個部分仲差少少就作完,,
作到黎lee度,,就話夠鐘,,我真係好驚唔合格架,,我真係會驚架....
我唔想退步呀,,,我唔想俾呀爸呀媽知我退步左,,,唔知點算...
之後放學,,,同嚴潤佢地行左陣,,,覺得好累,,,但係又俾我見到mary,,
我唔知點應佢,,所以無理到...kaka,,,我都唔想架,係佢迫我咁做架,,,
之後返屋企,,,好眼訓呀,,,不過又唔想訓覺覺豬住,,夜d先喇,,,
之後3點幾4點,,我同左個小miss傾計,,咁岩講開佢,,,
我同miss講,,我真係忍唔到囉,,,係我講心事既時候,佢就話唔得閒,,
到我唔得閒既時候,又話要講心事,,我已經諗左你感受先喇,,
咁你仲想點呀,,,我次次都係聽你既傾訴,,,但係你自己唔肯俾人開解你,,
咁我點幫都幫唔到你架ma,,,我已經幫左你好多,,但係你就唔聽,,
咁咩人都幫唔到你架,,,連神,人都幫唔到你,,,因為你自己唔放開,,,
之後火滾之後,,,我玩電腦....咁就無事喇,,,但係sor,,,mary...
我同唔到你做朋友,,雖然係咁,,但係唔係你惡就得架喇,,,
人地未必鍾意架...希望你早日知道lee樣野,,改左佢,,
我都有自己既壞處,,,我都要改架,,但係係你改既同時,,
要諗下人地既感受囉,,,唔可以自己顧自己既感受架...
希望你明白喇,,我唔係因為任何人而同你疏離架,,,係因為你自己,,,,
自己諗下呀,,我都唔想你大個之後又係咁呀!!>.<" |
|
刊登時間︰2007-06-20 05:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|

|
2007 年 6 月 19 日 星期二 | |
|

Dragon Boat Festival.... |
|

尋日我話會今日會訓覺覺豬,,,
所以今日11點幾先起身..
其實6點幾7點已經起左身喇,,,
超唔想起,,,係返學個時起就岩哂喇.......
之後起身,,發覺喉嚨乾到唔知點咁,,,
之後狂飲水...幫到d,,但係仲係好痛呀!!
oh my god...
之後開電腦,,,係咁玩論壇,,,
無咩特別,,只係係論壇度留下言,,,
傾下計,,毫無特別,,,
之後同人地傾msn,,
係論壇度,,我竟然搵到個好朋友,,,
可以係msn暢所欲言...
我唔透露佢係邊個,,,
只係覺得同佢傾完,,好似舒服左d,,,
唔係話同朋友傾唔開心,,,
只係佢地每一個人各有各忙..
未必可以隨時隨地搵到佢地,,,
之後我傾得差唔多既時候......
2點幾喇喎,,食野先,,,
諗住煮麵,,,天助我也呀,,,
原來尋日呀爸同d同事食"證"既麵係雪櫃,,,
好野!!唔駛煮,,但係老實講,,好油膩呀,,,
但係都叮左囉,,唔通唔食咩,,,
食完又仲招喇...即刻係咁咳,,,
飲水都無用,,,慘硬喇,,,
之後無事,,,跟住又係咁玩,,,
kaka,,,之後上網,,,,
5點幾左右..呀爸返黎,,,
6點幾出去麻麻度食飯,,,
坐係度食飯,,唔想同佢地傾計,,,
唔知點解有lee種feeling,,
之後幫手拾野,,,之後咪坐底囉,,
我其實超唔鍾意係個度食飯,,
咩都要斯文...講野又要大聲...
點大聲呀,,,咁搞法都變無聲喇,,,
之後9點幾返屋企,,,ok累呀!!
返到屋企第一時間開電腦,,,
之後換衫,,,跟住幫手做家務,,,,
成身散左,,,今日係Dragon Boat Festival....
不過我都唔敢食太多粽喇,,因為電視話食得多易患心臟病,,
所以都係唔好食,,為健康著想,,,健康優先,,,
聽日考中文listening,同綜合能力,,,無得溫既,,
之後個兩科都有得溫,,,希望記得入腦喇...
kaka,,,^v^" |
|
刊登時間︰2007-06-20 12:57 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 73 | »
|