carmen30
暱稱: ╭☆σ﹏ CaRmEn +° 。★.....
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
忍受...
精神欠佳...
心情低落...
情緒化...
痛...
文章分類
全部 (364)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
+==~呀儀~==+ 留言板
charlotte 留言板
jenny's blog
lui lui's blog
miss chan'blog
雪梨茶
慧欣~日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 364
留言總數: 66
今日人氣: 14
累積人氣: 4015
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 6 月 18 日  星期一   晴天



a black eye..change a panda..

今日6點起左身,,

之後再訓,,

7點30分起身,,

本身都諗住搭的士,,

because落得去都已經7點8喇,,

但係因為我諗番起我唔見左部電話既地點,,

我都唔敢搭,,搭番小巴算喇,,,

之後返到學校,,好眼訓呀,,

我黑眼圈愈黎愈大喇,,,嗚,,

點算!!

之後今日考設另,,

個份test有一部份唔太識做,,

佢話,,八達通有咩用途..

我就已經死左係度喇,,,

因為我諗唔到,,

但係又唔可以唔做,,

之後咪諗番平時個時野,,

作幾個落去,,

之後放學,,

行左陣,,

之後去買野,,

因為我呀爸話唔返黎食飯,,

所以要自己煲麵食,,

唔想煮呀,,

因為我好累,,

今日真係好悶呀,,

又唔知做咩好喎,,,

聽日放假,,

有得訓覺覺豬,,,

夜晚要去麻麻屋企食飯,,

有d唔想去,,

又多野講,,

我本人覺得~!~

後日考中文listening同綜合能力,,

無得溫,,,

大後日,即係最後考試既一日,,

就考英文,,,

之後就考完lu,,

好開心呀!!

壓力無哂...

^^

kaka...

 

刊登時間︰2007-06-18 07:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 6 月 17 日  星期日   晴天



to be aching all over...

今日勁早起身,,

6點幾左右,,,

之後再訓..

7點幾起身,,,

之後換衫,,

叫我表妹快d換衫又唔聽...

超無奈,,,

之後叫佢快d,,,

其實已經8幾喇,,

返到去教會9點幾,,,

係觀塘搭小巴見到鳳鳳=]"

之後一齊搭車,,,

之後返聚會,,

幫手派野,,

^^

之後完左,,,

就分組,,

不過我只係同左鳳鳳同婉青喳,,,

其他人唔知,,,

之後同鳳鳳,琴姐,表妹一齊食飯,,,

kaka...

我地去左仙跡岩..

有相為証架,,,

↓仙跡岩logo                                   ↓表妹飲左一半之後俾我飲               ↓我食既麵(不過俾我食哂)

之後去睇下鞋...

之後返表妹屋企,,,

跟住就帶埋大亞姨返我屋企食dinner...

keke..

之後返到屋企,,

我又係咁玩電腦,,,

放心,我會溫書架喇!@!

^^

聽日考設另,,,

ok既一科,,,

今個星期考個d都唔係太難,,

惟獨中文要小心d喇,,,

TvT"...

刊登時間︰2007-06-17 05:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 6 月 16 日  星期六   晴天



running nose=]"I hAtE iT..

今日8點幾無神神俾表妹嘈醒,...

明玩我啫,,,

之後仲要問我點打字,,,

算,,我答佢,,

阻住我訓覺,,,

之後9點幾起身...

跟住就幫呀媽搵下飛機既資料,,,,

之後玩我既電腦...

我玩玩下..諗下去邊度食////

之後,,,

我地結果2點幾先出門口...

之後我表妹話返屋企攞野,,,

好快架喇,,,

結果我地咪係遲到,,,

仲重要既就係連lunch都未食...

一路聚會一路傷風..

好慘呀..TvT"

之後完左,,,同佢地一齊玩...

好開心咁..

之後就同表妹去搵野食,,,,

之後搭車返屋企...

我地返黎就係咁用電腦...

痴左唔知邊條線呀=]"

聽日又要咁早起身,,,

有d覺得累..

但係,,,

讚美敬拜神係好難得,,

因為我地能夠有healthy body....

have beautiful things...

^^..

刊登時間︰2007-06-17 05:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 6 月 14 日  星期四   雨天



oral...

今日6點起左身,,

之後再訓過,,,

之後7點幾起身,,,

好眼訓呀,,,

之後返學,,,

之後今日考通識/...

一dd唔明喇,,

之後放學,,,照舊行陣,,

之後返屋企,,,

我就休息下先,,,

之後上一陣網,,

之後就訓陣,,

咁就同左呀媽出去深水涉,,,

之後行完就買餸..

之後返屋企,,,

好累呀,,,

之後幫呀媽洗野同煮野,,

之後食飯,,

喉嚨仲痛緊,,

仲係咁咳,,,

keke,,,

都唔知咳到幾時,,,

聽日考oral,,

都唔知出唔出到聲架??

之後夜晚又有野做喇,,,

kaka,,,

次次都係咁,,,

 

刊登時間︰2007-06-14 09:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 6 月 13 日  星期三   雨天



buy phone,,,

今日同樣都係早起身,,,

我更加開心既係我有得買部新電話呀!!

之後返學校..

今日考數學,,

做完呆等打鐘,,,

勁無奈囉,,,

之後放學,,,

同佢地一齊放學,,,

之後同嚴潤行路,,,

行行下無神神落雨,,

超狼狽囉,,,

之後返到屋企,,

已經濕哂喇,,,

喊都無用,,,

之後食完飯,,

就同呀媽出去,,,

之後係旺角同呀爸一齊買電話同補領卡,,

之後行左陣,,

之後就返屋企,,

好眼訓呀,,

都唔知第幾次係咁喇,,,

^^

之後係度研究我部電話,,,

kaka,,,

聽日考通識,,

唔知又會點尼??

好想知呀!!

刊登時間︰2007-06-14 10:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]