| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 6 月 18 日 星期一 | |
|

a black eye..change a panda.. |
|
今日6點起左身,,
之後再訓,,
7點30分起身,,
本身都諗住搭的士,,
because落得去都已經7點8喇,,
但係因為我諗番起我唔見左部電話既地點,,
我都唔敢搭,,搭番小巴算喇,,,
之後返到學校,,好眼訓呀,,
我黑眼圈愈黎愈大喇,,,嗚,,
點算!!
之後今日考設另,,
個份test有一部份唔太識做,,
佢話,,八達通有咩用途..
我就已經死左係度喇,,,
因為我諗唔到,,
但係又唔可以唔做,,
之後咪諗番平時個時野,,
作幾個落去,,
之後放學,,
行左陣,,
之後去買野,,
因為我呀爸話唔返黎食飯,,
所以要自己煲麵食,,
唔想煮呀,,
因為我好累,,
今日真係好悶呀,,
又唔知做咩好喎,,,
聽日放假,,
有得訓覺覺豬,,,
夜晚要去麻麻屋企食飯,,
有d唔想去,,
又多野講,,
我本人覺得~!~
後日考中文listening同綜合能力,,
無得溫,,,
大後日,即係最後考試既一日,,
就考英文,,,
之後就考完lu,,
好開心呀!!
壓力無哂...
^^
kaka...
|
|
刊登時間︰2007-06-18 07:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 6 月 17 日 星期日 | |
|

to be aching all over... |
|
今日勁早起身,,
6點幾左右,,,
之後再訓..
7點幾起身,,,
之後換衫,,
叫我表妹快d換衫又唔聽...
超無奈,,,
之後叫佢快d,,,
其實已經8幾喇,,
返到去教會9點幾,,,
係觀塘搭小巴見到鳳鳳=]"
之後一齊搭車,,,
之後返聚會,,
幫手派野,,
^^
之後完左,,,
就分組,,
不過我只係同左鳳鳳同婉青喳,,,
其他人唔知,,,
之後同鳳鳳,琴姐,表妹一齊食飯,,,
kaka...
我地去左仙跡岩..
有相為証架,,,
↓仙跡岩logo ↓表妹飲左一半之後俾我飲 ↓我食既麵(不過俾我食哂)
  
之後去睇下鞋...
之後返表妹屋企,,,
跟住就帶埋大亞姨返我屋企食dinner...
keke..
之後返到屋企,,
我又係咁玩電腦,,,
放心,我會溫書架喇!@!
^^
聽日考設另,,,
ok既一科,,,
今個星期考個d都唔係太難,,
惟獨中文要小心d喇,,,
TvT"... |
|
刊登時間︰2007-06-17 05:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 6 月 16 日 星期六 | |
|

running nose=]"I hAtE iT.. |
|
今日8點幾無神神俾表妹嘈醒,...
明玩我啫,,,
之後仲要問我點打字,,,
算,,我答佢,,
阻住我訓覺,,,
之後9點幾起身...
跟住就幫呀媽搵下飛機既資料,,,,
之後玩我既電腦...
我玩玩下..諗下去邊度食////
之後,,,
我地結果2點幾先出門口...
之後我表妹話返屋企攞野,,,
好快架喇,,,
結果我地咪係遲到,,,
仲重要既就係連lunch都未食...
一路聚會一路傷風..
好慘呀..TvT"
之後完左,,,同佢地一齊玩...
好開心咁..
之後就同表妹去搵野食,,,,
之後搭車返屋企...
我地返黎就係咁用電腦...
痴左唔知邊條線呀=]"
聽日又要咁早起身,,,
有d覺得累..
但係,,,
讚美敬拜神係好難得,,
因為我地能夠有healthy body....
have beautiful things...
^^.. |
|
刊登時間︰2007-06-17 05:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 6 月 14 日 星期四 | |
|

oral... |
|
今日6點起左身,,
之後再訓過,,,
之後7點幾起身,,,
好眼訓呀,,,
之後返學,,,
之後今日考通識/...
一dd唔明喇,,
之後放學,,,照舊行陣,,
之後返屋企,,,
我就休息下先,,,
之後上一陣網,,
之後就訓陣,,
咁就同左呀媽出去深水涉,,,
之後行完就買餸..
之後返屋企,,,
好累呀,,,
之後幫呀媽洗野同煮野,,
之後食飯,,
喉嚨仲痛緊,,
仲係咁咳,,,
keke,,,
都唔知咳到幾時,,,
聽日考oral,,
都唔知出唔出到聲架??
之後夜晚又有野做喇,,,
kaka,,,
次次都係咁,,,
|
|
刊登時間︰2007-06-14 09:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 6 月 13 日 星期三 | |
|

buy phone,,, |
|
今日同樣都係早起身,,,
我更加開心既係我有得買部新電話呀!!
之後返學校..
今日考數學,,
做完呆等打鐘,,,
勁無奈囉,,,
之後放學,,,
同佢地一齊放學,,,
之後同嚴潤行路,,,
行行下無神神落雨,,
超狼狽囉,,,
之後返到屋企,,
已經濕哂喇,,,
喊都無用,,,
之後食完飯,,
就同呀媽出去,,,
之後係旺角同呀爸一齊買電話同補領卡,,
之後行左陣,,
之後就返屋企,,
好眼訓呀,,
都唔知第幾次係咁喇,,,
^^
之後係度研究我部電話,,,
kaka,,,
聽日考通識,,
唔知又會點尼??
好想知呀!! |
|
刊登時間︰2007-06-14 10:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 73 | »
|