| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 6 月 12 日 星期二 | |
|

NOT happy,,, |
|
今日ok早起身,,,
之後落去搭車,,
俾我見到alice同mary,,
唔知點解,,我連mary都唔想見到,,
落左車喇,,,之後我咪行囉,,,
因為見到佢地傾得好開心,,,
之後mary話,,做咩唔睬我呀,,,
我無唔睬呀,,,只係因為你地傾緊計,,
之後返到學校,,,今日考中文,,,
中文閱讀尾部未做完,,,
好驚唔合格添架,,,
反而中文作文無咩事,,,
不過我寫錯小小野,,,
之後放學,,
同左嚴潤,vin vin同埋kiki放學,,,
之後係淘大商場見到唐老鴨同鍾可怡,,,
之後我地係度玩,,
避開佢地,,,
但係估唔到唐老鴨會咁講,,
底你架,,,唔見左部電話,,,
我即係發嬲,,,咁咪無fd做囉,,,
之後同嚴潤行返去屋企,,,
點知...行行下既時候,,,
忽然之間落雨,,,好采有帶傘啫,,,
如果唔係又病過,,,
之後行返去屋企附近既時候,,,
見到一個同學係度,,,
之後傾左一陣,,,
就返左屋企喇,,,
之後食完野訓左陣,,
之後就出去喇,,,
勁無奈,,,
想補領番張卡,,,要申請本人係度先得,,,
之後去睇電話,,,
行左個幾兩粒鐘,,
終於搵到間平d架喇,,,
之後落訂,,聽日買,,,
之後去左花園街買衫..
之後返屋企,,
好累呀!!好想訓覺呀
聽日考數學,,,唔知又會點尼???
我數學好差架喳ma,,,
咁點算,,,
個心愈來愈無哂心機,,,都唔知自己想點??
TvT"
|
|
刊登時間︰2007-06-12 11:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 6 月 11 日 星期一 | |
|

Lost my phone,,, |
|
今日遲左起身,,,
之後搭的士返學校,,,
最驚囉,,,
我唔見左部電話,,,
搵都無,,,
打去的士個邊報失,,,
上到課室超擔心,,
之後考英文listening,,,,
跟住考dict,,
下一節就考作文,,
覺得自己完全死哂,,,
心散哂...
之後影學生証相,,,
之後打去問,,,
都仲未搵得到,,,
之後搵miss chik,,
講講下,,
好驚呀爸打我,,
咁就喊左出黎,,,
但係我都返左屋企先...
但係我記得呀媽講過,,,
如果唔見左電話,,,要暫停電話卡服務,,,
我就去左cut,,,
之後返屋企,,
又喊過,,,
之後2點幾去聯合醫院睇dr.
之後呆等30幾分鐘之後,,
到我喇,,,
之後去藥房拎藥,,,
又要等,,,
咁計既話,,
即係係醫院都有2個鐘以上喇,,,
之後行落去,,
去街市買野,,,
我仲係好驚呀爸會話我,,,
之後返到屋企,,,
直到飲湯,,,
呀媽就話俾呀爸知,,,
但係呀爸無話我,,,
主真係會保守我地架,,,
之後溫書,,,
無上過草莓,,
要等我考完考先上喇,,
聽日考中文閱讀同埋寫作,,,
之後去旺角拎番張卡,,,
我話既,,,
無咩需要都唔會搭的士架喇!!
>.<" |
|
刊登時間︰2007-06-12 12:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 6 月 10 日 星期日 | |
|

ExAm,,, |
|
今日遲左起身,,,
結果無晨巾,,,
之後聚會,,,
完左,,,
俾左d野慧欣,,
之後我就好趕咁走左,,
去左九龍城搵呀媽,,,
落車之後,,
勁大雨,,,
之後把傘又"留水"
之後鞋又濕,衫又濕,,
之後去食飯....
跟住大約3點幾,,,
去左紅磡...
之後搞左一大輪野,,,
之後去左麥記坐,,,
之後8點左右返屋企,,,
之後即刻沖涼,,,
kaka,,,
跟住打電話俾慧欣,,
但係佢無聽,,,
之後我就食飯喇,,,
之後睇下電視,,
之後諗住溫下書,,,
之後慧欣打黎...
原來佢同grace傾好耐計,,,
佢話聽日打番俾我,,,
我無咩所謂既,,,
之後去溫書,,,
^^
聽日考英文dict,listening同埋作文,,,
雖然英文話就話係我強項,,
但係都會驚架ma,,,
係大考黎架ma,,,
我要俾心機d溫書先得呀!!
TvT"
|
|
刊登時間︰2007-06-10 10:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 6 月 8 日 星期五 | |
|

Mother's birthday,,, |
|
今日訓到12點,,,一件幾開心既事,,,,
因為我都好耐未試過訓咁耐架喇,,,
^^
之後幫呀媽做家務,,,
之後食飯,,,
之後玩陣電腦,,
咁就出去喇...先出去觀塘,,,
呀爸去銀行,,之後去買餸,,,
之後去買褲,,,
之後我同呀媽去左淘大買電飯煲..
之後拎cake,,,
之後搭小巴返屋企附近,,,,
之後買野,,返屋企,,,
今日家姐返左黎,,,
之後慶祝呀媽生日,,,
好多野食食,,,我唔知可唔可以食seafood尼???
不過我都食左,,,連cake同凍野都有,,,
我仲未咳完,,,喉嚨都未好番,,,
咳到個肺好似出黎咁,,,
好辛苦,,,但係今日呀媽生日,,
咁無理由唔同佢慶祝架ma,,,
我咳左一個禮拜架喇,,,
我最驚考oral個時係咁咳,,,
希望唔好咳喇,,,
聽日返教會,,,又係唱歌好辛苦,,,
因為喉嚨ok痛下,,,
聽日又唔知會發生d咩事?? |
|
刊登時間︰2007-06-09 12:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2007 年 6 月 7 日 星期四 | |
|

ExAm,,,, |
|
今日同mary一齊返學,,,
但係唔知點解,我對佢完全無哂信心...
同佢傾心事,,,都未必明白我,,,,
時真時假,,,我真係睇唔到邊個先係真既你呀,,,
之後做番dictation....
跟住miss chik叫我地等miss..
之後補番..
之後睇左個禮物,,,
之後我地選好哂,,,
但係我始終唔明白,,
點解君君做既野多過polly,,,
但係polly既野仲好過君君,,,
仲有一份禮物,,
本身話我要既,,,
之後polly話我自私,,,
但係你有無諗過,,,今日得到lee個成過,,,
唔係因為你,,係因為我呀,,,如果唔係我付出咁多,,,
你會拎到prize咩??次次都話放學留唔到,,,
我地3個就次次都留到好夜,,,
要係lunchtime or小息搵miss既時候,,,你又去左邊呀??
一係話我要食野,,好肚餓,,,
一係話,,,做咩唔叫我..
我忍左你好耐喇,,,你有無諗過我地感受,,
最緊要有無諗過我呀,,,我都無諗住做組長,,,
係你地迫我做架,,,做既時候,,,,係咁埋怨,,,
又唔見我埋怨,,,我做lee份野連身體都唔要呀,,,
樣樣野都係我諗.....我話過,,,我一定唔會同你一組架polly...
你點迫我我都唔會同你一組架喇,,,,
之後今日無咩特別,,,但係俾我明白到,,,
上堂係唔可以唔專心架,,,因為係會唔明架,,,
lee樣野係今日呀吳sir教明我架,,,
吳sir,,我以後一定會專心上堂架喇,,,
^^
之後中文,,,唔知點解,,,覺得miss tai 對我地好好,,,
今日考埋個oral,,,因為計平時分,,,
之後話金牌既,,,同miss講,,,
之後仲話會送野食俾我地,,,
之後完左我同佢講,,,
我好多野都唔食得,,,
之後佢話咁不如送筆俾我呀,,,
我話好呀好呀,,,miss tai忽然對我好好咁,,,
我既感覺覺得喇,,,
其實佢都唔兇架,,,
無咩做錯都唔會俾佢話架喇,,,
^^,,,
今日放學之後,,,
同左嚴潤行返屋企,,,
我發覺同佢傾係好過同mary傾,,
我都唔想咁諗,,,但係都要睇下夾唔夾架ma,,
sor,,,mary!!
下星期就要考試喇,,,我真係我驚成績下跌,,,
主呀,,,真係去保守我呀,,,
俾我有平安,,,,
|
|
刊登時間︰2007-06-07 10:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 73 | »
|