carmen30
暱稱: ╭☆σ﹏ CaRmEn +° 。★.....
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
忍受...
精神欠佳...
心情低落...
情緒化...
痛...
文章分類
全部 (364)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
+==~呀儀~==+ 留言板
charlotte 留言板
jenny's blog
lui lui's blog
miss chan'blog
雪梨茶
慧欣~日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 364
留言總數: 66
今日人氣: 3
累積人氣: 4024
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 6 月 6 日  星期三   晴天



hate?Or don't hate?

今日7點起身,,,

之後同mary返學,,

返到去學校,,,就要落去合唱團,,,

原來要幫手唱歌,,,係散學禮儀,,,

之後我地唱左兩場,分別有唔同既反應,,,

之後上中文堂,,,

test,,,其實今個星期,上中文堂都要test,,,

幾難下架,,

之後上I.S堂,,,

之後對作業....無咩特別,,,,

之後食飯喇,,,

跟住去搵miss chik...

因為我地通識專題研習拎到first prize..

諗住問佢拎,,,但係要補番頒獎....

所以要等...kaka!!我地組都幾嚇一跳架,,,

我地匯報超過10分鐘,但係都可以拎到...

之後上數學,,,同樣都係咁嘈,,,

之後有個小測,,

我食egg egg呀,,

咁又難怪既,,我計數咁差,,,

之後上art,,,

幾嬲下架喎,,,

你你你...

好煩呀!!講人地是非做咩喎,,,

扮哂野,,,係咁講人,,,

我都唔想講你呀,,,,,

之後放學,,,

去左訂cake,,

因為今個星期你我媽生日,,,

所以就訂cake喇,,,

考試愈來愈近,,,

心情愈來愈散,,,

愈來愈想溫書,,,

因為太驚唔合格呀,,,

>.<"

 

刊登時間︰2007-06-06 07:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 6 月 5 日  星期二   晴天



[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:今年2007 )

刊登時間︰2007-06-05 07:37 PM

2007 年 6 月 3 日  星期日   晴天



so late..

今日超遲起身,,,

8點起身,,

見到個鐘即刻起身,,,

之後喇喇聲出門口,,,

1,2分鐘之後,,,

架車黎左,,

平時都要等N咁耐架,,,

之後返到教會都8點9喇,,,

不過我都有心返,,,

之後完左,,,

同弟兄姊妹食飯,,,

之後行,,,

到左1點幾,,

呀媽都話未得,,

之後我過去搵佢,,

之後去醫院探人,,

有一位姊妹患左癌症,,

我地好多人黎探佢,,

之後7點幾走,,,

之後搭車返屋企..

喉嚨仲痛緊,係咁咳,,

幾時先好得番呀??

最驚影響oral...

^^,,,

戒口呀!!

 

刊登時間︰2007-06-03 10:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 6 月 2 日  星期六   晴天



hurt hurt,,,

今日,,,

訓左幾耐,,,

之後去開電腦玩,,,

之後食飯,,

之後出去,,,

今日無咩好做,,,

之後返教會,,,

好好笑,,

之後同d弟兄姊妹走,,,

把聲沙沙地,,,痛,,,

嗚,,,唔呀,,,

喊都無用,,,

聽日要返教會,,

之後唔知去邊,,,

kakaka...

刊登時間︰2007-06-02 11:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 6 月 1 日  星期五   晴天



SiCk day...

今日起身,,

愈來愈病得利害,,,,

有增無減...

之後返學,,

要練多次,,,

驚驚地,,,

之後英文堂唔駛上,,又講青春期,,,

悶死人喇,,,

之後上P.E堂,,,

先做左份野,,

之後去打羽毛球,,,

玩得勁激,,

不過把聲又唔駛要架喇,,,

^^

之後有dd開始暈暈地,,,

不過無咩事,,

之後第4,5堂去匯報,,,

我地係第一組匯報,,,

驚到傻左,,,

之後結果要等星期三,,,咁耐既,,,

之後上設另要test..

唔知合唔合格尼,,,

之後到中文堂,,,

好采無話要拎worksheet出黎,,

因為我同另一個科長都唔記得帶,,,

之後個人短講..

之後放學,,,不過我要留數學,,,

之1同kiki放學,,,

^^

今日都ok累,,,

但係喉嚨痛到呀媽麵唔認得呀,,,

誚真架,,,痛到,,,,,

仲要係咁咳喎,,,

我又要進行戒辣行動喇,,,

嗚,,,

聽日都無咩做,,,

不過要去教會啫,,,

我諗緊聽日點唱歌,,,

痛成咁,,,係咁咳,,,

講少d野仲好d喎,,,

kaka,,,又學習一下,,,

學習講少d野,,,^^

刊登時間︰2007-06-01 10:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]