| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 6 月 23 日 星期五 | |
|

呀..... |
|
因為尋日發燒
所以就瞓唔著
到2點幾先瞓到
咁我6點幾起身
起身個頭都有d...
唉..咁我照返學
之後我同同學講左
之後同學話左俾老師聽
咁我就冇得測驗喇
好慘呀
唉..冇眼睇
咁阿媽早前俾左錢我去睇
我諗住放學先去睇
但係都冇計架ma
所以校工陪我睇
睇完就之後
就返屋企喇
唉..真慘
好辛苦呀..
又冇哂心情喇
同我講咩都冇用..唉
算喇..
休息下可能會好d既
|
|
刊登時間︰2006-06-24 01:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2006 年 6 月 22 日 星期四 | |
|

嘩..唔係呀ma |
|
今日我好似平常咁起身
好釆都個頭都冇咁頭痛
咁我上三樓攞野
之後上課堂
之後我就梗係忙喇
又要放番d簿落課室簿櫃
又要寫d野係黑板
唉
上完生命教育堂之後
上PE喇
我同幾個同學在係度
睇住佢地玩..
因為我地don't like玩
之後係咁曬..
果陣都冇野
之後上英文堂就唔係好舒服
咁我到食飯果陣先同老師講
咁我都冇胃口食野喇
咁放學返屋企都唔係好好架喇
到左夜晚
咁我探熱
嘩~~38.5呀
咁我諗住聽日先睇喇
咁我都沖涼瞓喇
|
|
刊登時間︰2006-06-24 01:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2006 年 6 月 21 日 星期三 | |
|

好累呀~~is tired |
|
今日我好鬼累
咁我都要起身架喇
之後就返學~~
無聊咁過左d堂
食飯喇
咁我都係食麵包
之後都冇得休息
要落去做關懷大使
忙到唔知點講
上番課室都已經小休息完
咁我照上堂
之後放學喇
仲於鬆一口氣
咁我番屋企
之後做功課...
睇電視...溫書
上下網...
之後沖涼瞓覺 |
|
刊登時間︰2006-06-24 12:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2006 年 6 月 20 日 星期二 | |
|

555 |
|
今日我起身冇咁頭痛
好采~~
今日返到學校大約11點幾左右
個頭又痛喇
痛苦的事為什麼要在我身上
唉
咁我就食藥
咁都好左d
之後食飯
我都冇胃口食既
咁阿心同雷盈幫我食左2分之一
咁我捱住咁食
咁食完就點簿
之後寧簿落去
之後上番黎
坐低休息一下
之後休息左5分鐘左右
就要上堂
我都慣左連小息都冇左
小小時間俾我休息已經慣
之後放學..今日係早放架
太開心喇
之後返屋企做功課
大約1個鐘頭30分鐘
都係上下網
睇下電視咁喇
今日上堂差小小就瞓著左
咁冇計喇
我d時間no good~~
算喇~~
今日好過尋日喇
^^ xdddd***
|
|
刊登時間︰2006-06-20 10:53 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2006 年 6 月 19 日 星期一 | |
|

今日.... |
|
今日我一起身有小小頭痛
不過都冇乜野
但係我返到學校上堂果陣...
就痛喇
咁我都講左我會捱住架喇
但係都係痛喇
我到數學堂之後
就同老師講又唔舒服
佢話冇計
一個人病痛係冇人help到架
咁我落去做關懷大使
真係激到我~~
之後食飯都唔係咁舒服
咁我食完野之後
咁我就去點簿
得我一個人點
好慘呀...但係d班長又未食完飯
咁又係冇計喇
我點完之後...
就落去放簿
之後落去睇下我睇住既小朋友
佢又唔溫書..又唔串生字
激到我
之後上堂..放學
都係冇分別既
一係做功課..一係上網..
一係睇電視..一係溫書
唉~~日子真係悶
但係都俾我有個好好既回憶~~
|
|
刊登時間︰2006-06-19 07:04 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | »
|