| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 10 月 1 日 星期六 | |
|

YEAH!  |
|
今日係國慶日....有得放假都幾happy..because可以瞓zzz
之後都係冇野做...之後咪去睇電視....
都係冇乜野做喳ma
悶到爆炸喇....
之後沖涼瞓覺
咁就過o左一日喇~~
|
|
刊登時間︰2005-11-16 12:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2005 年 9 月 12 日 星期一 | |
|

詩歌 |
|
奇異恩典
奇異恩典 何等甘甜 我罪已得赦免 前我失喪 今被尋回 瞎眼今得看見
如此恩典 使我敬畏 使我心得安慰 初信之時 即蒙恩惠 真是何等寶貴
|
|
刊登時間︰2005-11-16 12:05 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2005 年 9 月 10 日 星期六 | |
|

yau老師... |
|
今日我9:15起身
阿媽叫我同佢去德福食飯
我就係大滿貫食
我食吓食吓就係阿媽後面見到好似係我既班主任咁
真係我既班主任邱老師喎
我問佢好多野
之後老師見埋我阿媽
之後我地就走喇
我地走吓走吓
又buy d 野
之後阿媽去返工
我就去搭car 返麗晶
之後.......
|
|
刊登時間︰2005-11-16 12:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2005 年 9 月 3 日 星期六 | |
|

um....  |
|
我同尋日一樣都係一早起身返學校...
一去到就悶到爆炸~~又見到d老師...
上到去課室坐...冇冇聊聊果左d時間~~
就話食飯喇~~我就好開心咁食~
有我最鍾意既紅米飯~~好有營養架..
食完之後就同d同學傾吓計咁囉..
都係冇乜野做架喇~~之後上吓English~~
之後又放學喇~~返到屋企又係冇野做~~
之後睇吓部電視..又瞓左到8點幾就食飯..
之後又睇電視到11:35就去沖涼瞓喇..
|
|
刊登時間︰2005-11-16 12:11 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
2005 年 9 月 1 日 星期四 | |
|

開學喇!  |
|
今日第一日開學,都幾happy架....
個個班主任幾好人架...
之後...傾o計.....
我諗幾個月之後慣咁早返學掛....
我唔理住...放學先喇...
返屋企...
沖涼瞓覺 |
|
刊登時間︰2005-11-15 11:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | »
|